Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
290743240
Rudnios g. 6
Vilnius
09300
LT
Asmuo ryšiams:
Vesta Burdenkovaitė
Telefonas:
+370 64806456
El. paštas:
vesta.burdenkovaite@meteo.lt
Faksas:
+370 52728874
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.meteo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5447
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=410622Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=410622&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Telekomunikacijų patalpos infrastruktūros įrangos įsigijimo ir įrengimo pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42512000
-
Oro kondicionavimo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Telekomunikacijų patalpos infrastruktūros įranga ir jos įrengimas, įskaitant projektavimą. Prekių kiekis: oro kondicionavimo sistema – 1 vnt., nepertraukiamo maitinimo šaltinis – 1 vnt., patalpos vėdinimo ir dūmų šalinimo sistema – 1 vnt., telekomunikacijų tinklo kabelinė sistema – 1 vnt., praėjimo kontrolės sistema – 1 vnt., monitoringo sistema – 1 vnt., gaisrinės signalizacijos ir gesinimo sistema – 1 vnt. Projektavimo, prekių tiekimo ir įrengimo terminai: 4 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Projektavimo, prekių pristatymo ir įrengimo terminas iškilus nenumatytoms ir nuo pirkimo sutarties šalių nepriklausančioms aplinkybėms, pirkimo sutarties šalims raštu dėl to susitarus, gali būti 1 kartą pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio terminui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31154000
-
Nenutrūkstamojo maitinimo šaltiniai
35111000
-
Gaisrų gesinimo įrenginiai
45000000
-
Statybos darbai
51000000
-
Montavimo paslaugos (išskyrus programinės įrangos)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Telekomunikacijų patalpos infrastruktūros įranga ir jos įrengimas, įskaitant projektavimą (toliau – prekės). Prekių kiekis – oro kondicionavimo sistema – 1 vnt., nepertraukiamo maitinimo šaltinis – 1 vnt., patalpos vėdinimo ir dūmų šalinimo sistema – 1 vnt., telekomunikacijų tinklo kabelinė sistema – 1 vnt., praėjimo kontrolės sistema – 1 vnt., monitoringo sistema – 1 vnt., gaisrinės signalizacijos ir gesinimo sistema – 1 vnt. Prekių tiekimo ir įrengimo terminai: 4 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių pristatymo terminas iškilus nenumatytoms ir nuo pirkimo sutarties šalių nepriklausančioms aplinkybėms, pirkimo sutarties šalims raštu dėl to susitarus, gali būti 1 kartą pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio terminui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas iškilus nenumatytoms ir nuo pirkimo sutarties šalių nepriklausančioms aplinkybėms, pirkimo sutarties šalims raštu dėl to susitarus, gali būti 1 kartą pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio terminui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektą „Hidrologinių ir meteorologinių stebėjimų tinklo atnaujinimas“ numatoma finansuoti 2014–2020 m. ES SF lėšomis pagal IVP 5 prioriteto priemonės 05.1.1-APVA-V-004 veiklas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų. Užpildytą EBVPD turi pateikti:
1.1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
1.2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3. kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
2. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjais nesiremia, pašalinimo pagrindų.
3. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų (konkurso sąlygų priedas Nr. 6) bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
1.1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
1.2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3. kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
2. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjais nesiremia, pašalinimo pagrindų.
3. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų (konkurso sąlygų priedas Nr. 6) bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimu (polisu) 5000 EUR sumai.
Mokėjimai atliekami eurais: avansinio mokėjimo dydis iki 20 % bendros sutarties kainos. Norėdamas gauti avansą, Tiekėjas privalo pateikti sąskaitą avansiniam mokėjimui ir avansinio mokėjimo grąžinimo banko / kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą visai avanso sumai, kuri privalo galioti visą Prekių tiekimo laikotarpį. Galutinis mokėjimas (ne mažiau kaip 80 % sutarties kainos) atliekamas pasirašius priėmimo-perdavimo aktą. Užsakovas už pateiktas Prekes sumoka per 7 k. d. nuo finansavimo lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos, bet ne ilgiau kaip per 60 k. d. nuo sąskaitų-faktūrų, jas pagrindžiančių dokumentų bei priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos per informacinę sistemą „E.sąskaita“.
Mokėjimai atliekami eurais: avansinio mokėjimo dydis iki 20 % bendros sutarties kainos. Norėdamas gauti avansą, Tiekėjas privalo pateikti sąskaitą avansiniam mokėjimui ir avansinio mokėjimo grąžinimo banko / kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą visai avanso sumai, kuri privalo galioti visą Prekių tiekimo laikotarpį. Galutinis mokėjimas (ne mažiau kaip 80 % sutarties kainos) atliekamas pasirašius priėmimo-perdavimo aktą. Užsakovas už pateiktas Prekes sumoka per 7 k. d. nuo finansavimo lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos, bet ne ilgiau kaip per 60 k. d. nuo sąskaitų-faktūrų, jas pagrindžiančių dokumentų bei priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos per informacinę sistemą „E.sąskaita“.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-08-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-08-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje, Rudnios g. 6, Vilniuje, 315 kabinete.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?