Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras
190995938
Geležinio Vilko g. 12, LT- 01112 Vilnius
Vilnius
LT-01112
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Nainienė
Telefonas:
+370 52771359
El. paštas:
jurgita.nainiene@upc.smm.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.sac.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6996
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=428468Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=428468&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
BALDŲ KAUNO VINCO KUDIRKOS PROGIMNAZIJAI PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Baldų Kauno Vinco Kudirkos progimnazijai įsigijimas, pristatymas ir montavimas: stalas S1 – 4 vnt., reguliuojamo aukščio kėdė K1 - 99 vnt., stalas S2 – 20 vnt., mokytojo stalas su stalčių bloku S3 – 3 vnt., reguliuojamo aukščio mokytojo kėdė K2 - 3 vnt., stalas S4 – 20 vnt., stalas S5 – 2 vnt., stalas S6 – 8 vnt., rakinama spintelė dokumentams – 1 vnt., rūbų pakaba - 1 vnt., magnetinė lenta – 2 vnt., minkštų pufų komplektas – 2 vnt.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 20661.16
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno Vinco Kudirkos progimnazija, Trakų g. 39, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Baldų Kauno Vinco Kudirkos progimnazijai įsigijimas, pristatymas ir montavimas: stalas S1 – 4 vnt., reguliuojamo aukščio kėdė K1 - 99 vnt., stalas S2 – 20 vnt., mokytojo stalas su stalčių bloku S3 – 3 vnt., reguliuojamo aukščio mokytojo kėdė K2 - 3 vnt., stalas S4 – 20 vnt., stalas S5 – 2 vnt., stalas S6 – 8 vnt., rakinama spintelė dokumentams – 1 vnt., rūbų pakaba - 1 vnt., magnetinė lenta – 2 vnt., minkštų pufų komplektas – 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 20661.16
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 1 mėnesiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
0.1.3-CPVA-V-704-01-001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat ir tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą. Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 10 procentų nuo tiekėjo pasiūlyme nurodytos bendros pirkimo sutarties kainos (pirkimo sutarties kainos su PVM).
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja pristatyti visas ar kai kurias Prekes ar suteikti paslaugas iki Sutartyje numatyto termino, Mokėtojas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir neapribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų Sutartyje, pradėti skaičiuoti 0,03 proc. (trijų šimtųjų) dydžio delspinigius nuo nepristatytų Prekių kainos (su PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 proc. (dešimties procentų) bendros Sutarties kainos.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja pristatyti visas ar kai kurias Prekes ar suteikti paslaugas iki Sutartyje numatyto termino, Mokėtojas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir neapribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų Sutartyje, pradėti skaičiuoti 0,03 proc. (trijų šimtųjų) dydžio delspinigius nuo nepristatytų Prekių kainos (su PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 proc. (dešimties procentų) bendros Sutarties kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-11-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-11-26
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-11-12
VI.7)