CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams: Virginija Barnatavičiutė
Telefonas: +370 52130397
El. paštas: virginijab@vaatc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vaatc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=406588
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 340000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai (toliau - prekės) didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms . Preliminarus numatomas įsigyti prekių kiekis, kuris nebus laikomas maksimaliu – 70 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 340000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2019-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant objektyvioms, nuo šalių valios nepriklausančioms aplinkybėms (pvz.: dėl iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties termino pratęsimo), Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęsiamas abipusiu rašytiniu šalių susitarimu. Terminas gali būti pratęsiamas 6 mėnesių laikotarpiams, bet ne ilgiau nei iki Projekto veiklų vykdymo termino pabaigos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas "Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra", projekto kodas 05.2.1-APVA-R-008-01-0002.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Mokėjimai Pardavėjui atliekami per 5 darbo dienas nuo paramos lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos į Pirkėjo atidarytą Projekto sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 dienų nuo mokėjimo dokumentų pateikimo dienos.
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygiška ir neatšaukiama Sutarties įvykdymo garantija arba draudimo bendrovės išduotu laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimas bei visi jį lydintys dokumentai (jų originalai) pateikiami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, ir turi galioti visą Sutarties galiojimo terminą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažesnė kaip 10 procentų bendros Sutarties vertės (be PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-07-30
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-07-30
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-06-21

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?