Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Virginija Barnatavičiutė
Telefonas:
+370 52130397
El. paštas:
virginijab@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=406588Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=406588&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 340000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Užtraukiami 30 kub. m. talpos atliekų surinkimo konteineriai (toliau - prekės) didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms . Preliminarus numatomas įsigyti prekių kiekis, kuris nebus laikomas maksimaliu – 70 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 340000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2019-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant objektyvioms, nuo šalių valios nepriklausančioms aplinkybėms (pvz.: dėl iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties termino pratęsimo), Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęsiamas abipusiu rašytiniu šalių susitarimu. Terminas gali būti pratęsiamas 6 mėnesių laikotarpiams, bet ne ilgiau nei iki Projekto veiklų vykdymo termino pabaigos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra", projekto kodas 05.2.1-APVA-R-008-01-0002.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Mokėjimai Pardavėjui atliekami per 5 darbo dienas nuo paramos lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos į Pirkėjo atidarytą Projekto sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 dienų nuo mokėjimo dokumentų pateikimo dienos.
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygiška ir neatšaukiama Sutarties įvykdymo garantija arba draudimo bendrovės išduotu laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimas bei visi jį lydintys dokumentai (jų originalai) pateikiami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, ir turi galioti visą Sutarties galiojimo terminą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažesnė kaip 10 procentų bendros Sutarties vertės (be PVM).
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygiška ir neatšaukiama Sutarties įvykdymo garantija arba draudimo bendrovės išduotu laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimas bei visi jį lydintys dokumentai (jų originalai) pateikiami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, ir turi galioti visą Sutarties galiojimo terminą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažesnė kaip 10 procentų bendros Sutarties vertės (be PVM).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-07-30
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-07-30
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-06-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?