CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos dailės muziejus
190756087
Didžioji g. 4, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
LT-01128
LT
Asmuo ryšiams: Aušrinė Mačėnienė
Telefonas: +370 52628030
El. paštas: ausrine@ldm.lt
Faksas: +370 52126006
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://ldm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=410654
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Biudžetinė įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Lietuvos integralios muziejų informacinės sistemos (LIMIS) plėtros, modernizavimo ir naujų el. paslaugų projekto „Virtualus muziejus“ techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72220000  -  Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Lietuvos integralios muziejų informacinės sistemos (LIMIS) plėtros, modernizavimo ir naujų el. paslaugų projekto „Virtualus muziejus“ techninės priežiūros paslaugų pirkimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 54264.46  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Didžioji g. 4, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos LIMIS plėtros, modernizavimo, naujų el. paslaugų sukūrimo, anksčiau sukurtų el. paslaugų tobulinimo, įdiegimo į LIMIS, sąsajų tarp LIMIS ir kitų informacinių sistemų, registrų sukūrimo ir jau sukurtų LIMIS sąsajų su kitomis informacinėmis sistemomis tobulinimo, techninės priežiūros, nepriklausomos nuo diegėjo, paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 54264.46  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 35
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant tiekėjo faktiškai įrodomoms, ne dėl tiekėjo neveiklumo susidariusioms aplinkybėms, kurios Perkančiosios organizacijos yra pripažintos objektyviomis, paslaugų sutarties galiojimo laikotarpis gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 5 (penkiems) mėnesiams nuo paslaugų atlikimo termino pabaigos šalių rašytiniu susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 02.3.1-CPVA-V-526-01-0004
II.2.14)

Papildoma informacija

LR susisiekimo ministro 2018-03-26 įsakymu Nr. 3-141 projektas yra įtrauktas į iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės projektų, kurie įgyvendinami pagal 2014-2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 2 prioriteto "Informacinės visuomenės skatinimas" 02.3.1-CPVA-V-526 priemonės "Kultūros turinio skaitmeninimas ir sklaida" sąrašą.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacinius reikalavimus. Tiekėjas su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas - Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas, pateikiamas per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo suma yra 5 % (penki procentai) pirkimo sutarties vertės. Delspinigiai sudaro 0,02 % nuo atitinkamos paslaugos ar paslaugos dalies kainos už kiekvieną uždelstą dieną, skaičiuojant nuo sutartyje paslaugai teikti nustatyto laikotarpio pabaigos iki dienos, kai visos paslaugos buvo faktiškai suteiktos, arba už šio laikotarpio dalį. Delspinigiai išskaičiuojami iš tiekėjui mokėtinų sumų.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-08-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-08-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešųjų pirkimų ir teisės skyrius, Didžioji g. 4, Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Ši sutartis numatoma finansuoti naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas LR finansų ministro 2014-10-08 įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai, todėl numatoma, kad užsakovas privalo mokėti tiekėjui sumą, patvirtintą tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 d. nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus aapygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
LR VPĮ VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2018-07-17

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?