CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Biržų autobusų parkas
154742789
J. Basanavičiaus g. 56
Biržai
41164
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Lukštienė
Telefonas: +370 45031753
Faksas: +370 45031760
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.birzuap.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=402813
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Degalų pirkimas degalinėse
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

09134200  -  Dyzelinis kuras
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Degalai (benzinas A-95, dyzelinas ir suskystintos gamtinės dujos).Degalai perkami UAB Biržų autobusų parkas transportui, todėl turi būti neapribota galimybė įvažiuoti ir išvažiuoti iš degalinės teritorijos. Pirkimo apimtys, savybės ir reikalavimai perkamoms prekėms pateikiamos Techninėje specifikacijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09132000  -  Benzinas
24100000  -  Dujos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Degalai (benzinas A-95, dyzelinas ir suskystintos gamtinės dujos). Degalai perkami UAB Biržų autobusų parkas transportui, todėl turi būti neapribota galimybė įvažiuoti ir išvažiuoti iš degalinės teritorijos. Pirkimo apimtys, savybės ir reikalavimai perkamoms prekėms pateikiamos Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas bauda: 10 proc. nuo sutarties vertės be PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Tiekėjas, pasibaigus mėnesiui, PVM sąskaitą-faktūrą už pirktą degalus ir degalų pirkimo kortelių ataskaitą, kurioje nurodytas transporto priemonės markė, valstybinis numeris, magnetinės kortelės numeris, degalų pirkimo laikas, data, kiekis, perkamo degalų vieno litro kaina ir suma, pateikiama Perkančiajam subjektui ne vėliau kaip iki 10 (dešimtos) sekančio mėnesio kalendorinės dienos. Perkantysis subjektas, gavęs Tiekėjo išrašytą PVM sąskaitą-faktūrą už ataskaitinį mėnesį paimtus degalus, tiekėjui sumoka per 30 dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-06-18
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-06-18
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas CVP IS priemonėmis su pateiktais tiekėjų pasiūlymais, vyks viešojo pirkimo komisijos posėdyje perkančiojo subjekto biure, adresu J. Basanavičiaus g. 56, Biržuose.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-06-05
VI.7)

Metinis pirkimų planas