Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Biržų autobusų parkas
154742789
J. Basanavičiaus g. 56
Biržai
41164
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Lukštienė
Telefonas:
+370 45031753
El. paštas:
vyr.buhaltere@birzuap.lt
Faksas:
+370 45031760
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzuap.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/60828
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=402813Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=402813&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Degalų pirkimas degalinėse
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09134200
-
Dyzelinis kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Degalai (benzinas A-95, dyzelinas ir suskystintos gamtinės dujos).Degalai perkami UAB Biržų autobusų parkas transportui, todėl turi būti neapribota galimybė įvažiuoti ir išvažiuoti iš degalinės teritorijos. Pirkimo apimtys, savybės ir reikalavimai perkamoms prekėms pateikiamos Techninėje specifikacijoje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 300000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09132000
-
Benzinas
24100000
-
Dujos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Degalai (benzinas A-95, dyzelinas ir suskystintos gamtinės dujos). Degalai perkami UAB Biržų autobusų parkas transportui, todėl turi būti neapribota galimybė įvažiuoti ir išvažiuoti iš degalinės teritorijos. Pirkimo apimtys, savybės ir reikalavimai perkamoms prekėms pateikiamos Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 300000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas bauda: 10 proc. nuo sutarties vertės be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Tiekėjas, pasibaigus mėnesiui, PVM sąskaitą-faktūrą už pirktą degalus ir degalų pirkimo kortelių ataskaitą, kurioje nurodytas transporto priemonės markė, valstybinis numeris, magnetinės kortelės numeris, degalų pirkimo laikas, data, kiekis, perkamo degalų vieno litro kaina ir suma, pateikiama Perkančiajam subjektui ne vėliau kaip iki 10 (dešimtos) sekančio mėnesio kalendorinės dienos. Perkantysis subjektas, gavęs Tiekėjo išrašytą PVM sąskaitą-faktūrą už ataskaitinį mėnesį paimtus degalus, tiekėjui sumoka per 30 dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-06-18
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-06-18
Vietos laikas:
11:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas CVP IS priemonėmis su pateiktais tiekėjų pasiūlymais, vyks viešojo pirkimo komisijos posėdyje perkančiojo subjekto biure, adresu J. Basanavičiaus g. 56, Biržuose.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-06-05
VI.7)