CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė 'ORO NAVIGACIJA'
210060460
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Vilnius
LT-02188
LT
Asmuo ryšiams: Lidija Leus-Venzlauskienė
Telefonas: +370 70694515
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ans.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=399115
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Oro uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kalbinių ryšių sistema / Voice Communication System
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

32570000  -  Ryšių aparatūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kalbinių ryšių sistema, papildomos kalbinių ryšių sistemos darbo vietos ir kalbinių ryšių sistemos detalių remonto paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32570000  -  Ryšių aparatūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kalbinių ryšių sistema (toliau – Sistema) (1 vnt.). Kartu su Sistema perkamos papildomos Sistemos darbo vietos (ne daugiau kaip 12 papildomų darbo vietų) ir Sistemos sudėtinių dalių remonto paslaugos (ne daugiau kaip 300 000 EUR be PVM (į šią sumą įskaičiuotos detalės, kurių bendra vertė gali būti ne didesnė kaip 20 proc. paslaugoms skirtos sumos).
Voice communication system (hereinafter referred to as the System). Additional workplaces (no more than 12 additional workplaces) and repair services of the components of the System (no more than EUR 300 000, excluding VAT (this amount includes parts: the total value of the parts shall not exceed 20 percent of the amount reserved for the services) shall be purchased along with the System.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 120
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 50 000 EUR.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas mokės tiekėjui šia tvarka:
1. už sistemą ir jos įdiegimą bei paruošimą naudoti (įskaitant mokymus darbuotojams):
1.1. pirma įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama po sutarties pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo tiekėjo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.2. antra įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po gamyklinių bandymų (Factory Acceptance Test) akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.3. trečia įmoka (40 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po vietos bandymų (Site Acceptance Test) akto ir priėmimo perdavimo akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. už papildomas sistemos darbo vietas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. už teikiamas remonto paslaugas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-06-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-05-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?