Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė 'ORO NAVIGACIJA'
210060460
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Vilnius
LT-02188
LT
Asmuo ryšiams:
Lidija Leus-Venzlauskienė
Telefonas:
+370 70694515
El. paštas:
leus-venzlauskiene.l@ans.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ans.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6423
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=399115Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=399115&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Oro uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kalbinių ryšių sistema / Voice Communication System
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32570000
-
Ryšių aparatūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kalbinių ryšių sistema, papildomos kalbinių ryšių sistemos darbo vietos ir kalbinių ryšių sistemos detalių remonto paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32570000
-
Ryšių aparatūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kalbinių ryšių sistema (toliau – Sistema) (1 vnt.). Kartu su Sistema perkamos papildomos Sistemos darbo vietos (ne daugiau kaip 12 papildomų darbo vietų) ir Sistemos sudėtinių dalių remonto paslaugos (ne daugiau kaip 300 000 EUR be PVM (į šią sumą įskaičiuotos detalės, kurių bendra vertė gali būti ne didesnė kaip 20 proc. paslaugoms skirtos sumos).
Voice communication system (hereinafter referred to as the System). Additional workplaces (no more than 12 additional workplaces) and repair services of the components of the System (no more than EUR 300 000, excluding VAT (this amount includes parts: the total value of the parts shall not exceed 20 percent of the amount reserved for the services) shall be purchased along with the System.
Voice communication system (hereinafter referred to as the System). Additional workplaces (no more than 12 additional workplaces) and repair services of the components of the System (no more than EUR 300 000, excluding VAT (this amount includes parts: the total value of the parts shall not exceed 20 percent of the amount reserved for the services) shall be purchased along with the System.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
120
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 50 000 EUR.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas mokės tiekėjui šia tvarka:
1. už sistemą ir jos įdiegimą bei paruošimą naudoti (įskaitant mokymus darbuotojams):
1.1. pirma įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama po sutarties pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo tiekėjo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.2. antra įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po gamyklinių bandymų (Factory Acceptance Test) akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.3. trečia įmoka (40 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po vietos bandymų (Site Acceptance Test) akto ir priėmimo perdavimo akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. už papildomas sistemos darbo vietas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. už teikiamas remonto paslaugas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1. už sistemą ir jos įdiegimą bei paruošimą naudoti (įskaitant mokymus darbuotojams):
1.1. pirma įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama po sutarties pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo tiekėjo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.2. antra įmoka (30 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po gamyklinių bandymų (Factory Acceptance Test) akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1.3. trečia įmoka (40 proc. sistemos kainos) sumokama tiekėjui po vietos bandymų (Site Acceptance Test) akto ir priėmimo perdavimo akto pasirašymo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. už papildomas sistemos darbo vietas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. už teikiamas remonto paslaugas – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Netaikoma.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-06-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-05-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?