Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01122
LT
Asmuo ryšiams:
Evaldas Stadalius
Telefonas:
+370 52717230
El. paštas:
evaldas.stadalius@vrm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://vrm.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5010
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=401371Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=401371&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Informacinių sistemų MIGRIS ir eMIGRIS sukūrimo ir diegimo paslaugos (MD-D3-56)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72210000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su programinės įrangos produktų paketais
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Informacinių sistemų MIGRIS ir eMIGRIS sukūrimo ir diegimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72210000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su programinės įrangos produktų paketais
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. MIGRIS sukūrimo ir diegimo paslaugos - 1 komplektas
2. eMIGRIS sukūrimo ir diegimo paslaugos - 1 komplektas
2. eMIGRIS sukūrimo ir diegimo paslaugos - 1 komplektas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
21
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą, bet ne ilgesniam kaip 4 mėnesių laikotarpiui ir neviršijant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projektų Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 „Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“ ir Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0003 „Efektyvus migracijos procesų valdymas“sutartyse nurodytų projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos datų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014-2020 m. Europos Sąjungos fondo investicijų programos ir prioritetų priemonės
II.2.14)
Papildoma informacija
„Efektyvus migracijos procesų valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0003 pagal 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ 10.1.3.-ESFA-V-918 priemonę.
„Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“ Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 pagal 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ Nr. 02.3.1-CPVA-V-529 priemonę.
„Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“ Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 pagal 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ Nr. 02.3.1-CPVA-V-529 priemonę.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) [EBVPD forma (XML formatu) pateikta kartu su pirkimo dokumentais (žr. priedą 5 TVŪD PD EBVPD)] - aktualią deklaraciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Paslaugų teikėjui pateikiant Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją (originalą), kurioje nurodyta suma turi būti ne mažesnė kaip 5 (penki) procentai nuo bendros Sutarties kainos.
Jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus, ir nepradeda jų tinkamai vykdyti po raštiško Kliento pareikalavimo, moka Klientui 5 (penkių) procentų nuo visos Sutarties kainos dydžio baudą.
Jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus, ir nepradeda jų tinkamai vykdyti po raštiško Kliento pareikalavimo, moka Klientui 5 (penkių) procentų nuo visos Sutarties kainos dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-08-21
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-08-21
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija 143 kab., Šventaragio g. 2, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip įgaliotoji perkančioji organizacija. Pirkimą atlikti įgaliojo Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, kuris pasirašys pirkimo sutartį.
Sutartį numatoma finansuoti iš ES struktūrinių fondų lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles.
Sutartį numatoma finansuoti iš ES struktūrinių fondų lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2018-07-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?