CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams: Renata Kniukštienė
Telefonas: +370 44456196
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.telsiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=419538
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buvusios karinės bazės teritorijos, esančios Karaliaus Mindaugo g., Telšių m., sutvarkymas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45262640  -  Aplinkos gerinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Užteršto grunto iškasimas ir valymo darbai, teritorijoje įrengtose aikštelėse, tvarkymo kokybės kontrolė (kontrolinių grunto mėginių paėmimas ir ištyrimas laboratorijoje), užterštos teritorijos baigiamosios ataskaitos parengimas ir suderinimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45262640  -  Aplinkos gerinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Karaliaus Mindaugo g., Telšių r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Užteršto grunto iškasimas ir valymo darbai, teritorijoje įrengtose aikštelėse - apie 6730,82 kūb. m, tvarkymo kokybės kontrolė (kontrolinių grunto mėginių paėmimas ir ištyrimas laboratorijoje) - 10 grunto mėginių, užterštos teritorijos baigiamosios ataskaitos parengimas ir suderinimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas pratęsimas vieną kartą ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Interreg V-A Latvijos ir Lietuvos programos 2014-2020 projekto Nr. AI/19/2018

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą "Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą" (EBVPD).
1. Tiekėjas turi teisę verstis atliekų tvarkymo veikla (veiklos rūšis – apdorojimas, būdas – D8) (Informaciją perkančioji organizacija patikrins Atliekų tvarkytojų valstybės registre adresu https://atvr.am.lt paskutinę pasiūlymų pateikimo termino dieną).
2. Tiekėjas turi teisę atlikti ekogeologinius tyrimus (Lietuvos geologijos tarnybos prie Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerijos išduoto leidimo atlikti ekogeologinius tyrimus kopija arba atitinkamos užsienio šalies institucijos nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis, suteikiantis teisę atlikti ekogeologinius tyrimus. Pateikiami skenuoti dokumentai elektronine forma).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
-
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos yra tinkamai įvykdęs/vykdo bent 1 ar daugiau sutarčių, susijusių su užterštų teritorijų tvarkymu, kurių bendra vertė ne mažesnė kaip 83 000,00 EUR be PVM. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomas sutartis, laikoma kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomų sutarčių įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 83 000,00 EUR be PVM.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Pateikiama: 1) Per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) įvykdytų/vykdomų sutarčių sąrašas, nurodant sutarties dalyką, užsakovą, sutarties kainą, sutarties sudarymo ir įvykdymo datas. Pateikiami skenuoti dokumentai elektronine forma.
2) Užsakovo pažyma/atsiliepimas apie tinkamai įvykdytą/vykdomą sutartį. Pateikiami skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos privalo perkančiajai organizacijai pateikti deramai įformintą, atitinkančią: Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimu ar kredito unijos garantija besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją (laidavimą). Garantijos (laidavimo) suma: 5 procentai nuo sutarties sumos su PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-09-28
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-11-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-09-28
Vietos laikas:  14:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, nesutikęs su perkančiosios organizacijos sprendimu arba jei perkančioji organizacija per nustatytą terminą neišnagrinėjo jo pretenzijos, gali pateikti prašymą ar pareikšti ieškinį teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-09-14

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?