Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Meškienė
Telefonas:
+370 45935701
El. paštas:
rita.meskiene@kupiskis.lt
Faksas:
+370 45935510
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=425566Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=425566&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sveikos gyvensenos skatinimas Kupiškio rajono savivaldybėje. Mokymo organizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Sveikos gyvensenos skatinimas Kupiškio rajono savivaldybėje: sveikatos mokymai tikslinėms grupėms.
Tikslinė grupė – vaikai (iki 18 m.), asmenys sergantys onkologinėmis ligomis, vyresnio amžiaus žmonės bei savivaldybės teritorijoje gyvenantys asmenys.
Pagrindinis tikslas – padidinti tikslinių grupių asmenų sveikatos raštingumo lygį bei suformuoti pozityvius jų sveikatos elgsenos pokyčius.
Tikslinė grupė – vaikai (iki 18 m.), asmenys sergantys onkologinėmis ligomis, vyresnio amžiaus žmonės bei savivaldybės teritorijoje gyvenantys asmenys.
Pagrindinis tikslas – padidinti tikslinių grupių asmenų sveikatos raštingumo lygį bei suformuoti pozityvius jų sveikatos elgsenos pokyčius.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 85107.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokymų programos parengimas ir mokymų paslaugos pagal temų grupę „Mokymai pirmosios pagalbos teikimo organizavimo tema“
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokymų trukmė pagal programą – 4 akademinės valandos. Mokymai bus vedami 20 grupių po 20 asmenų (ne mažiau kaip 400 asmenų).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 8959.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.4.2-ESFA-R-630 priemonės „Sveikos gyvensenos skatinimas regioniniu lygiu“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokymų programos parengimas ir mokymų paslaugos pagal temų grupę „Mokomųjų / šviečiamųjų seminarų organizavimas“
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Teorinių ir praktinių mokymų trukmė pagal programą – po 4 akademines valandas. Iš viso apmokyti ne mažiau kaip 400 asmenų (20 grupių po 20 dalyvių).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 17917.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.4.2-ESFA-R-630 priemonės „Sveikos gyvensenos skatinimas regioniniu lygiu“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokymų programos parengimas ir mokymų paslaugos pagal temų grupę „Švietėjiškų renginių organizavimas“
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Surengti 20 renginių, kuriuose dalyvaus po 10 asmenų, viso ne mažiau kaip 200 asmenų. Renginio trukmė 4 val., kurį sudarys teorinis seminaras (2 val.) ir praktinis seminaras (2 val.).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 8959.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.4.2-ESFA-R-630 priemonės „Sveikos gyvensenos skatinimas regioniniu lygiu“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokymų programos parengimas ir mokymų paslaugos pagal temų grupę „Sveikatinimo įgūdžių formavimo organizavimas“
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokymus pravesti ne mažiau kaip 925 asmenų. Mokymo paslaugos šiomis temomis:
1. Sveiko maisto gaminimo seminarai (praktika ir teorija), ne mažiau kaip 150 asmenų.
2. Fizinio aktyvumo seminarai, ne mažiau kaip 575 asmenų.
3. Streso valdymo mokomieji seminarai, ne mažiau kaip 200 asmenų.
1. Sveiko maisto gaminimo seminarai (praktika ir teorija), ne mažiau kaip 150 asmenų.
2. Fizinio aktyvumo seminarai, ne mažiau kaip 575 asmenų.
3. Streso valdymo mokomieji seminarai, ne mažiau kaip 200 asmenų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 44793.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.4.2-ESFA-R-630 priemonės „Sveikos gyvensenos skatinimas regioniniu lygiu“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokymų programos parengimas ir mokymų paslaugos pagal temų grupę „Informacinių viešinimo renginių organizavimas“
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80000000
-
Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Suorganizuoti 10 informacinių renginių, kuriuose dalyvaus po 13 dalyvių (ne mažiau kaip 130 asmenų).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 4479.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.4.2-ESFA-R-630 priemonės „Sveikos gyvensenos skatinimas regioniniu lygiu“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė 5 (penki) proc. nuo bendros Sutarties kainos.
Mokėjimai: už Programos parengimą ir Mokymo paslaugas Teikėjui sumokama per 5 (penkias) darbo dienas gavus lėšas iš Europos Sąjungos paramą administruojančių institucijų, tačiau ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos ir teisingų sąskaitų-faktūrų už suteiktas paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos.
Mokėjimai: už Programos parengimą ir Mokymo paslaugas Teikėjui sumokama per 5 (penkias) darbo dienas gavus lėšas iš Europos Sąjungos paramą administruojančių institucijų, tačiau ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos ir teisingų sąskaitų-faktūrų už suteiktas paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-12-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-12-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos pastato II aukšte 215 kabinete, adresu Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://panevezioapygardosteismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-11-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?