CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė 'REGITRA'
110078991
Liepkalnio g. 97
Vilnius
LT-02121
LT
Asmuo ryšiams: Ramunė Kailiūnienė
Telefonas: +370 2646466
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.regitra.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=400549
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Inkasavimo ir grynų pinigų pristatymo paslaugos
Nuorodos numeris:  2018
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79940000  -  Inkasavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šio pirkimo objektas – inkasavimo paslaugų, t. y. grynųjų pinigų surinkimas (inkasavimas) iš perkančiosios organizacijos padalinių jų veiklos vietoje, perskaičiavimas ir įskaitymas į perkančiosios organizacijos sąskaitą jos pasirinktame banke (vidutiniškai per mėnesį įskaitymo suma į sąskaitą banke – 1 700 000 Eur) bei grynųjų (smulkiųjų) pinigų pristatymas į perkančiosios organizacijos nurodytą vietą (vidutiniškai per mėnesį pristatomi į padalinius - 45 000 Eur).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79940000  -  Inkasavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos inkasavimo paslaugos, t. y. grynųjų pinigų surinkimas (inkasavimas) iš perkančiosios organizacijos padalinių jų veiklos vietoje, perskaičiavimas ir įskaitymas į perkančiosios organizacijos sąskaitą jos pasirinktame banke (vidutiniškai per mėnesį įskaitymo suma į sąskaitą banke – 1 700 000 Eur) bei grynųjų (smulkiųjų) pinigų pristatymas į perkančiosios organizacijos nurodytą vietą (vidutiniškai per mėnesį pristatomi į padalinius - 45 000 Eur). Perkančioji organizacija planuoja, kad paslaugų teikėjas pinigus surinks apie 460 kartų per mėnesį iš visų perkančiosios organizacijos padalinių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netikrinama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netikrinama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Teikėjas sutartyje nustatytu laiku nesuteikęs paslaugų t. y. iš padalinio neinkasavus ar nepristačius pinigų moka Pirkėjui 10 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną už kiekvieną neaptarnautą padalinį. Pirkėjas gali, prieš tai raštu įspėjęs Teikėją, išskaičiuoti baudų sumą iš Teikėjui mokėtinų sumų ir (arba) nutraukti Sutartį.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimui Teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo datos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas), kuriame nurodyta suma yra (ne mažesnė kaip 7 000 (septyni tūkstančiai) eurų. Jeigu Teikėjas per 5 darbo dienas nepateikia tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo, laikoma, kad Teikėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Tokiu atveju Pirkėjas įgyja teisę pasinaudoti Teikėjo pateiktu pirkimo pasiūlymo įvykdymo užtikrinimu ir (ar) vienašališkai nutraukti Sutartį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-06-04
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-06-04
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Liepkalnio g. 97, Vilnius, 216 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
po 36 mėnesių
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-05-23