Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė 'REGITRA'
110078991
Liepkalnio g. 97
Vilnius
LT-02121
LT
Asmuo ryšiams:
Ramunė Kailiūnienė
Telefonas:
+370 2646466
El. paštas:
ramune.kailiuniene@regitra.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.regitra.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4611
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=400549Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=400549&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Inkasavimo ir grynų pinigų pristatymo paslaugos
Nuorodos numeris:
2018
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79940000
-
Inkasavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas – inkasavimo paslaugų, t. y. grynųjų pinigų surinkimas (inkasavimas) iš perkančiosios organizacijos padalinių jų veiklos vietoje, perskaičiavimas ir įskaitymas į perkančiosios organizacijos sąskaitą jos pasirinktame banke (vidutiniškai per mėnesį įskaitymo suma į sąskaitą banke – 1 700 000 Eur) bei grynųjų (smulkiųjų) pinigų pristatymas į perkančiosios organizacijos nurodytą vietą (vidutiniškai per mėnesį pristatomi į padalinius - 45 000 Eur).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79940000
-
Inkasavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos inkasavimo paslaugos, t. y. grynųjų pinigų surinkimas (inkasavimas) iš perkančiosios organizacijos padalinių jų veiklos vietoje, perskaičiavimas ir įskaitymas į perkančiosios organizacijos sąskaitą jos pasirinktame banke (vidutiniškai per mėnesį įskaitymo suma į sąskaitą banke – 1 700 000 Eur) bei grynųjų (smulkiųjų) pinigų pristatymas į perkančiosios organizacijos nurodytą vietą (vidutiniškai per mėnesį pristatomi į padalinius - 45 000 Eur). Perkančioji organizacija planuoja, kad paslaugų teikėjas pinigus surinks apie 460 kartų per mėnesį iš visų perkančiosios organizacijos padalinių.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netikrinama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netikrinama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Teikėjas sutartyje nustatytu laiku nesuteikęs paslaugų t. y. iš padalinio neinkasavus ar nepristačius pinigų moka Pirkėjui 10 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną už kiekvieną neaptarnautą padalinį. Pirkėjas gali, prieš tai raštu įspėjęs Teikėją, išskaičiuoti baudų sumą iš Teikėjui mokėtinų sumų ir (arba) nutraukti Sutartį.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimui Teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo datos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas), kuriame nurodyta suma yra (ne mažesnė kaip 7 000 (septyni tūkstančiai) eurų. Jeigu Teikėjas per 5 darbo dienas nepateikia tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo, laikoma, kad Teikėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Tokiu atveju Pirkėjas įgyja teisę pasinaudoti Teikėjo pateiktu pirkimo pasiūlymo įvykdymo užtikrinimu ir (ar) vienašališkai nutraukti Sutartį.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimui Teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo datos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas), kuriame nurodyta suma yra (ne mažesnė kaip 7 000 (septyni tūkstančiai) eurų. Jeigu Teikėjas per 5 darbo dienas nepateikia tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo, laikoma, kad Teikėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Tokiu atveju Pirkėjas įgyja teisę pasinaudoti Teikėjo pateiktu pirkimo pasiūlymo įvykdymo užtikrinimu ir (ar) vienašališkai nutraukti Sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-06-04
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-06-04
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Liepkalnio g. 97, Vilnius, 216 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
po 36 mėnesių
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-05-23
VI.7)