CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Kavaliauskienė, Viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31353763
Faksas: +370 31355376
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.druskininkai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=436317
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokyklos pastato Alėjos g. 30, Leipalingio mstl., Druskininkų sav. pritaikymo bendruomenės centro veiklai III etapo darbai
Nuorodos numeris:  415418
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tiekėjas turės atlikti Nekilnojamosios kultūros vertybės (unikalus objekto kodas 15827) – Leipalingio dvaro sodybos komplekso rūmų pastato C ir R korpusų kapitalinio remonto ir paveldo tvarkybos darbus ir su tuo susijusius sklypo tvarkymo darbus.
C korpuso tūris apie 305 m3; R korpuso tūris 3018 m3, tame skaičiuje 1968 m3 antžeminės dalies ir 1020 m3 požeminės dalies. C korpuso aukštis 4,9 m., R korpuso aukštis 10,7 m.
Sklypo sutvarkymo III etapas apima sklypo sutvarkymą po pastato C ir R korpuso statybinių darbų (įvažiavimo į rūsį atkasimas, rūsio cokolinių angų atkasimas, aikštelės įrengimas iš 160x160 betoninių trinkelių prie Š fasado (C korpusas), sklypo dangų atstatymas, vejos atsodinimas ir kt.).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35261000  -  Informacinės lentos
45262640  -  Aplinkos gerinimo darbai
45454100  -  Restauravimo darbai
71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Alėjos g. 30, Leipalingio mstl., Druskininkų sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės atlikti Nekilnojamosios kultūros vertybės (unikalus objekto kodas 15827) – Leipalingio dvaro sodybos komplekso rūmų pastato C ir R korpusų kapitalinio remonto ir paveldo tvarkybos darbus ir su tuo susijusius sklypo tvarkymo darbus.
C dalis - buvusi oranžerija (vienaukštė pastato dalis, apjungianti senuosius dvaro rūmus ir grūdų sandėlį);
R dalis - buvęs grūdų sandėlis (pastato dalis su skliautuotu rūsiu, 2 aukštų su antresole).
C korpuso tūris apie 305 m3; R korpuso tūris 3018 m3, tame skaičiuje 1968 m3 antžeminės dalies ir 1020 m3 požeminės dalies. C korpuso aukštis 4,9 m., R korpuso aukštis 10,7 m.
Atliekami paveldo tvarkybos darbai: pašalinamas fasadų viršutinis neautentiškas tinko sluoksnis, atidengiami rustai, atkuriami fasadų puošybos elementai, pašalinama neautentiška šiferio stogų danga, dengiama nauja skardos danga (stogo dangos plotas 515 m2), stogai apšiltinami, atstatomi įėjimai į C bei R korpusus, atkasamas ir atkuriamas įėjimas iš lauko į R korpuso rūsį, vidaus laiptai keičiami naujais (metalo), įrengiami nauji laiptai, restauruojami 2 arkos formos autentiško skaidymo langai R korpuso frontonuose, kiti (ir durys) keičiami naujais, pagamintais remiantis ikonografiniais tyrimais, įrengiami nauji dvivėriai mediniai rūsio vartai, pagaminti remiantis išlikusiu autentiškų durų pavyzdžiu. R ir C korpusų lauko sienų mūras atidengiamas iš vidaus, rūsio skliautų plytų mūras nuvalomas, atliekami kiti tvarkybos darbai.
Atliekami kapitalinio remonto (pritaikymo bendruomenės centrui) darbai: išardomos nereikalingos neautentiškos pertvaros, stiprinama perdangos konstrukcija, įrengiamos g/k, stiklo ir mūro pertvaros, šlaitinis apšiltintas valcuotos skardos stogas, sienų, lubų apdaila, grindys (taip pat ir rūsio) ir kt. statybos darbai. Naujai įrengiamos visos pastato C ir R korpusų inžinerinės sistemos: vandentiekio, nuotekų, elektros jėgos tinklų, žaibosaugos, priešgaisrinės ir apsauginės signalizacijos, elektroninių ryšių, šildymo ir vėdinimo sistemos. Rūsio plotas 191 m2 , I aukšto plotas 221,5 m2, II aukšto plotas 150,87 m2, antresolių plotas 97,35 m2.
Sklypo sutvarkymo III etapas apima sklypo sutvarkymą po pastato C ir R korpuso statybinių darbų (įvažiavimo į rūsį atkasimas, rūsio cokolinių angų atkasimas, aikštelės įrengimas iš 160x160 betoninių trinkelių prie Š fasado (C korpusas), sklypo dangų atstatymas, vejos atsodinimas ir kt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 18
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas, o Darbų vykdymo grafikas gali būti koreguotas ne daugiau kaip 2 kartus ir ne ilgesniam kaip 6 mėnesių terminui tik su sąlyga, jeigu bus pratęstas projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas atliekamas įgyvendinant projektą „Kultūros paveldas abipus sienos“ Nr.ENI-LLB-1-242 (toliau – Projektas). Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 m. Europos kaimynystės priemonės Latvijos, Lietuvos ir Baltarusijos bendradarbiavimo per sieną programą, finansuojamą iš Europos kaimynystės priemonės (EKP).
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutarties terminų detalizavimas:
1. Darbų atlikimo terminas-12 mėnesių nuo Darbų pradžios;
2. Mokėjimo terminas-60 dienų;
3. Statybos užbaigimo terminas-105 dienos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko, laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.), kurio vertė – 40 000,00 Eur (keturiasdešimt tūkstančių eurų, 00 ct.) eurų.
Jei Sutarties vykdymo laikotarpis yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES struktūrinių fondų lėšų, todėl reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Numatoma, kad Užsakovas privalo mokėti rangovui sumą, patvirtintą rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-01-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-04-13
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-01-14
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracijos 216 kab., Vasario 16-osiosg. 7, LT-66118 Druskininkai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 374909441
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2018-12-21