CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Sandaitė
Telefonas: +370 62027784
El. paštas: daivas@vaatc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vaatc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=402330
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Naujas frontalinis krautuvas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

43250000  -  Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

UAB „VAATC“ numato įsigyti Naują frontalinį krautuvą, kurio bendra masė ne mažiau kaip 18 tonų, kartu su jo techniniu aptarnavimu garantiniu laikotarpiu.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43250000  -  Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vidugirių k. 3, Vievio sen., Elektrėnų sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

UAB „VAATC“ numato įsigyti Naują frontalinį krautuvą,
kurio bendra masė ne mažiau kaip 18 tonų, kartu su jo
techniniu aptarnavimu garantiniu laikotarpiu. Frontaliniam krautuvui keliami reikalavimai nurodyti Konkurso sąlygų Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutarties vykdymo sąlygos:
Prekė turi būti pristatyta per 4 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos į Sąvartyną ir išbandyta. Prekės techninio aptarnavimo garantiniu laikotarpiu paslaugos teikiamos ne mažesniam nei Prekės darbo valandų skaičiui, nurodytam pasiūlyme.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas besąlygine Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu, suderintais ir priimtinais Pirkėjui. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė lygi 10 procentų Prekės kainos be PVM.
Apmokėjimas už priimtą Prekę atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo PVM sąskaitos – faktūros bei lydinčiųjų dokumentų pateikimo informacinėje sistemoje „E.sąskaita“, dienos.
Pardavėjas vėluodamas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais pristatyti ir patikrinti bei išbandyti Prekę, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka už kiekvieną uždelstą dieną 300 Eur dydžio baudą.
Pirkėjas vėluodamas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais sumokėti už Prekę ir/ar paslaugas, Pardavėjui raštu pareikalavus, moka už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-07-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-07-10
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-06-04

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?