CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jurbarko rajono savivaldybės administracija
188713933
Dariaus ir Girėno g. 96, LT-74187 Jurbarkas
Jurbarkas
74187
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Šeflerienė
Telefonas: +370 44770199
Faksas: +370 44770199
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.jurbarkas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=399697
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų infrastruktūros plėtra Tauragės regione“ informacinių stendų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

35261000  -  Informacinės lentos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų infrastruktūros plėtra Tauragės regione“ informacinių stendų pirkimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

35261000  -  Informacinės lentos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jurbarko rajono savivaldybė, Tauragės rajono savivaldybė, Šilalės rajono savivaldybė, Pagėgių savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų infrastruktūros plėtra Tauragės regione“ informacinių stendų pirkimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų infrastruktūros plėtra Tauragės regione“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, teikia užpildytą Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal pirkimo dokumentų 4 priedą xml formatu. Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remsis, EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo vertė – ne mažiau kaip 5 proc. nuo bendros sutarties kainos.
Perkančioji organizacija įsipareigoja apmokėti už prekes pavedimu į Tiekėjo atsiskaitomąją sąskaitą per 30 dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros gavimo.
Neapmokėjus už gautas prekes per sutarties nurodytą terminą, Perkančioji organizacija moka delspinigius 0,02 % nuo užsakymo vertės už kiekvieną uždelstą dieną iki tinkamo įsipareigojimų įvykdymo.
Tiekėjui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius savo sutartinius įsipareigojimus, jis įsipareigoja sumokėti Perkančiajai organizacijai 0,02 % delspinigius nuo užsakymo vertės už kiekvieną uždelstą dieną iki tinkamo įsipareigojimų įvykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-06-25
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-06-25
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Jurbarko rajono savivaldybės administracijoje, Dariaus ir Girėno g. 96, 74187 Jurbarkas, 207 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Jurbarko rajono apylinkės teismas
Vytauto Didžiojo g. 21
Jurbarkas
74130
LT
Telefonas: +370 44752980
Faksas: +370 44752980

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2018-05-17

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?