CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai
120864074
Rodūnios kelias 10A
Vilnius
LT-02189
LT
Asmuo ryšiams: Indrė Šimonėlienė
Telefonas: +370 69482561
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ltou.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=416806
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Oro uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vilniaus oro uosto teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo konsultacinės paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71311300  -  Infrastruktūros darbų konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įvertinti esamą teleskopinių galerijų techninę ir vizualinę būklę, nustatyti reikiamą teleskopinių galerijų atnaujinimo apimtį ir preliminarius kaštus, tolimesnes panaudojimo galimybes, parengti teleskopinių galerijų atnaujinimo ir 2 naujų teleskopinių galerijų diegimo techninę specifikaciją bei užtikrinti tinkamą teleskopinių galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto techninę priežiūrą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71311300  -  Infrastruktūros darbų konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įvertinti esamą teleskopinių galerijų techninę ir vizualinę būklę, nustatyti reikiamą teleskopinių galerijų atnaujinimo apimtį ir preliminarius kaštus, tolimesnes panaudojimo galimybes, parengti teleskopinių galerijų atnaujinimo ir 2 naujų teleskopinių galerijų diegimo techninę specifikaciją bei užtikrinti tinkamą teleskopinių galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto techninę priežiūrą.
Pirmojo etapo paslaugos:
1. Teleskopinių galerijų techninės ir vizualinės būklės įvertinimas ir įvertininmo ataskaitos parengimas 6 Vnt.
2. Šiuo metu naudojamos (TS 7.1.1. punkto lentelės 1 pozicija) teleskopinės galerijos panaudojimo naujam ar esamam VNO terminalui bei naujos teleskopinės galerijos įsigijimo kaštų bei galimybių palyginamosios analizės parengimas 1 Vnt.
Antrojo etapo paslaugos:
3. Teleskopinių galerijų atnaujinimo ir naujų diegimo projekto techninės specifikacijos parengimas 1 Vnt.
Trečiojo etapo paslaugos:
4. Potencialių Diegėjų ekspertinis pasiūlymų įvertinimas 6 Vnt.
5. Potencialių Diegėjų patirties ir kvalifikacijos atitikties pirkimo dokumentams įvertinimas 6 Vnt.
Ketvirtojo etapo paslaugos:
7. Projekto Techninės priežiūros paslaugos teleskopinių galerijų atnaujinimo ir diegimo metu 1 Vnt.
Papildomos paslaugos*:
8. Papildomos konsultavimo paslaugos pagal poreikį (papildomos paslaugų valandos, skirtos projekto pokyčių valdymui); 200 Valandų
*Užsakovas neįsipareigoja įsigyti viso nurodyto paslaugų kiekio.
*Už papildomas konsultavimo paslaugas, pagal poreikį, bus apmokama po etapo, kuriame buvo teikiamos papildomos konsultavimo paslaugos, pabaigos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kartu su paraiška turi pateikti užpildytą ir pasirašytą EBVPD.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimą užtikrinančių dokumentų nereikalaujame.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Konsultavimo paslaugos turės būti teikiamos etapais (paslaugų teikimo etapai nurodyti Techninės specifikacijos lentelėje 2 skyriuje), kokybiškai ir laiku pabaigus konkretų etapą turės būti pasirašomas priėmimo – perdavimo aktas. Už tinkamai suteiktas konsultavimo paslaugas bus sumokama per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančio išrašyti ir Pirkėjui pateikti dokumento, atitinkančio PVM sąskaitos faktūros turinį ir tikslą gavimo dienos už faktiškai atliktus projekto etapus. Iš viso bus atliekami 4 mokėjimai.
Už papildomas konsultavimo paslaugas pagal poreikį (papildomos paslaugų valandos skirtos projekto pokyčių valdymui) bus apmokama per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančio išrašyti ir Pirkėjui pateikti dokumento, atitinkančio PVM sąskaitos faktūros turinį ir tikslą gavimo dienos po etapo, kuriame buvo teikiamos papildomos konsultavimo paslaugos pabaigos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Laiku neatlikęs Paslaugų ar jų dalies, tai yra pažeidus terminą daugiau kaip vieną dieną, Paslaugų teikėjas, Klientui pareikalavus, moka 0,5 procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų ar jų dalies vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Laiku neapmokėjus už tinkamai suteiktas Paslaugas, Klientas, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,5 procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neapmokėtos Paslaugų vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-10-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-08-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas