Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga PANEVĖŽIO MIESTO POLIKLINIKA
148194854
Nemuno g. 75, LT-37355, Panevėžys
Panevėžys
37355
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Bozienė
Telefonas:
+370 45500682
El. paštas:
l.boziene@paneveziomp.lt
Faksas:
+370 45500696
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.paneveziomp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1330
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=418769Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=418769&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VšĮ Panevėžio miesto poliklinika perka 39 pavadinimų medicinos laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugas įstaigos pacientų poreikių tenkinimui
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
292 245 tyrimai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto tyrimų kiekio, ir pirks pagal poreikį, pasilikdama teisę didinti arba mažinti nurodytų tyrimų kiekį iki 20 procentų. Perkančioji organizacija pasilieka teisę, atsiradus poreikiui, iš laimėtojo įsigyti ir kitų, techninėje specifikacijoje nenurodytų tyrimų, neviršijant 10 procentų bendros pasiūlytos kainos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), subteikėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą (EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pirkimo sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu, kuris pateikiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma – 5 (penki) procentai nuo visos pasiūlymo sumos (su PVM) dydžio.
2. Už nesuteiktas, netinkamai suteiktas ar laiku nesuteiktas paslaugas Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius nuo nurodytų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Už nesuteiktas, netinkamai suteiktas ar laiku nesuteiktas paslaugas Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius nuo nurodytų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-09-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-12-25
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-09-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Panevėžys, Nemuno g. 75, 330 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Dalyvauja Viešųjų pirkimų komisijos nariai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-09-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?