Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=426532Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=426532&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbo pirštinių pirkimas
Nuorodos numeris:
406358
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – darbo pirštinės (Prekės). Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas. Prekių užsakymo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Sutartį pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiui. Prekių užsakymo laikotarpiu Prekės bus perkamos dalimis pagal Perkančiojo subjekto (PS) užsakymus. Minimalus užsakomas bet kurios Prekės kiekis nenustatomas. PS užsakytas Prekes tiekėjas turės pristatyti PS neilgiau nei per 5 d. d. nuo Prekių užsakymo dienos. Prekės turės būti pristatomos tiekėjo transportu ir sąskaita vienu iš adresų: Žolyno g. 15, Justiniškių g. 14 arba Verkių g. 52 Vilniuje, kuris bus nurodomas Prekių užsakyme. Prekių pristatymo sąlygos DDP Vilnius, INCOTERMS.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 82500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Justiniškių g. 14 arba Verkių g. 52 Vilniuje
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama 18 skirtingų paskirčių (rūšių) darbo pirštinių (Prekių) ir jų pristatymas (tiekimas) Perkančiajam subjektui (PS). Prekių savybės ir reikalavimai, preliminarūs Prekių kiekiai, skirti pasiūlymų palyginimui ir nėra laikomi maksimaliais (12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpio bendras visų paskirčių (rūšių) Prekių preliminarus kiekis – 32 110 porų), Prekių pristatymo (tiekimo) reikalavimai apibūdinti pirkimo sąlygų 1 priede „Darbo pirštinių techninė specifikacija“ (Specifikacija). Prekių užsakymo laikotarpiu Prekės bus perkamos dalimis pagal PS užsakymus. Minimalus užsakomas bet kurios Prekės kiekis nenustatomas. PS užsakytą bet kurią Prekę (bet kurios Prekės kiekį) tiekėjas turės pristatyti PS neilgiau nei per 5 d. d. nuo Prekių užsakymo dienos. Pirmojo Prekių užsakymo Prekių (Prekių kiekių) pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei 5 d. d., bet neilgesnis nei 10 d. d.. Prekių užsakymo laikotarpiu PS užsakytą bet kurią Prekę (bet kurios Prekės kiekį) tiekėjas turės pristatyti ir pasibaigus Prekių užsakymo laikotarpiui. Prekės (Prekių kiekiai) turės būti pristatomos tiekėjo transportu ir sąskaita vienu iš PS adresų Vilniuje, nurodytu Prekių užsakyme. Prekių pristatymo sąlygos DDP Vilnius, INCOTERMS.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių užsakymo laikotarpis (PUL) – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą ją pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. PUL. Sutarties, įvertinant visus galimus jos pratęsimus, bendras PUL negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis, įvertinant visus galimus jos pratęsimus ir numatytą atsiskaitymo pagal Sutartį terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas būtų užtikrintas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už tiekėjo pristatytas Prekes (Prekių kiekius) Perkantysis subjektas atsiskaitys mokėjimo pavedimu (-ais) į tiekėjo nurodytą sąskaitą banke per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes privalo būti teikiamos informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrintas netesybomis – delspinigiais, baudomis ir t. t., kaip nurodyta pirkimo sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priedas). Netesybų sumokėjimas neatleidžia Sutarties Šalių nuo pareigos vykdyti Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-11-15
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-03-15
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-11-15
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-10-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?