Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Linas Želvys
Telefonas:
+370 52394708
El. paštas:
linas.zelvys@vilniausvt.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=425481Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=425481&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujų žemagrindžių MIDI klasės miesto tipo autobusų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121100
-
Viešojo transporto paslaugų autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos naujos transporto priemonės (žemagrindžiai MIDI klasės miesto tipo autobusai, transporto priemonės kodas M3CE) kartu su jų techninės priežiūros ir aptarnavimo paslaugomis bei negarantiniais remonto darbais transporto priemonėms suteiktų garantijų laikotarpiu, įskaitant ir atsargines dalis bei medžiagas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1660000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34300000
-
Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
50100000
-
Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Verkių g.52, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama 10 naujų transporto priemonių (žemagrindžiai MIDI klasės miesto tipo autobusai, transporto priemonės kodas M3CE) kartu su jų techninės priežiūros ir aptarnavimo paslaugomis bei negarantiniais remonto darbais transporto priemonėms suteiktų garantijų laikotarpiu, įskaitant ir atsargines dalis bei medžiagas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1660000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
32
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nereikalaujama.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymų galiojimai turi būti užtikrinti banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu 30000 eurų sumai arba 30000 eurų dydžio užstatu.
Sutarties sąlygų įvykdymas iki paskutinio transporto priemonės priėmimo-perdavimo akto pasirašymo turės būti užtikrintas banko garantija 75000 eurų sumai arba 75000 eurų dydžio užstatu.
Sutarties sąlygų įvykdymas transporto priemonių garantiniu laikotarpiu turės būti užtikrintas banko garantija 50000 eurų sumai arba 50000 eurų dydžio užstatu.
Tiekėjui sumokėta pradinė įmoka (avansas) turi būti užtikrinta banko garantija, lygia sumokėtos pradinės įmokos dydžiui.
Visi užstatai turi būti pervesti į UAB „Vilniaus viešasis transportas“ (kodas 302683277) sąskaitą LT 57 4010 0424 0347 9130 Luminor Bank AB banke.
Garantijų ir užstatų pateikimo terminai ir sąlygos nurodyti pirkimo sąlygose.
Sutarties sąlygų įvykdymas iki paskutinio transporto priemonės priėmimo-perdavimo akto pasirašymo turės būti užtikrintas banko garantija 75000 eurų sumai arba 75000 eurų dydžio užstatu.
Sutarties sąlygų įvykdymas transporto priemonių garantiniu laikotarpiu turės būti užtikrintas banko garantija 50000 eurų sumai arba 50000 eurų dydžio užstatu.
Tiekėjui sumokėta pradinė įmoka (avansas) turi būti užtikrinta banko garantija, lygia sumokėtos pradinės įmokos dydžiui.
Visi užstatai turi būti pervesti į UAB „Vilniaus viešasis transportas“ (kodas 302683277) sąskaitą LT 57 4010 0424 0347 9130 Luminor Bank AB banke.
Garantijų ir užstatų pateikimo terminai ir sąlygos nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už pristatytas ir perduotas transporto priemones, atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, Tiekėjui bus sumokama per 60 kalendorinių dienų nuo paskutinės Transporto priemonės priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos. Perkantysis subjektas, Tiekėjui paprašius, gali sumokėti pradinę įmoką (avansą), lygią 15 procentų visų 10 Transporto priemonių kainos be PVM. Tokiu atveju likusi dalis, atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, būtų sumokėta per 60 kalendorinių dienų nuo paskutinės Transporto priemonės priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
Už atliktus Transporto priemonių techninės priežiūros bei aptarnavimo darbus, negarantinio remonto darbus bei tam sunaudotas atsargines dalis ir eksploatacines medžiagas Transporto priemonėms suteiktų garantijų laikotarpiu, atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, Tiekėjui bus sumokama per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
Atsiskaitymo sąlygos ir terminai išsamiai aprašyti pirkimo sąlygose
Už atliktus Transporto priemonių techninės priežiūros bei aptarnavimo darbus, negarantinio remonto darbus bei tam sunaudotas atsargines dalis ir eksploatacines medžiagas Transporto priemonėms suteiktų garantijų laikotarpiu, atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, Tiekėjui bus sumokama per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
Atsiskaitymo sąlygos ir terminai išsamiai aprašyti pirkimo sąlygose
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo sąlygose
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-11-30
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-03-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-11-30
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose adresu Žolyno g. 15, Vilniuje, 200 kab., 2 aukšte.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2018-10-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?