Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Egle Limbienė
Telefonas:
+370 44179244
El. paštas:
egle.limbiene@silute.lt
Faksas:
+370 44151517
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=399961Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=399961&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠILUTĖS R. VAINUTO GIMNAZIJOJE BALDŲ ĮSIGIJIMO IR SUMONTAVIMO PASLAUGOS PIRKIMAS PAGAL ĮGYVENDINAMĄ PROJEKTĄ „EDUKACINIŲ ERDVIŲ SUKŪRIMAS ŠILUTĖS R. VAINUTO GIMNAZIJOJE“
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilutės r. Vainuto gimnazijoje baldų įsigijimas ir sumontavimas (toliau – Prekės). Šis pirkimas yra skaidomas į dvi pirkimo dalis.
I dalis – korpusiniai baldai.
II dalis – minkšti baldai.
I dalis – korpusiniai baldai.
II dalis – minkšti baldai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
maksimalaus pirkimo dalių skaičiaus: 2
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Korpusiniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirmoji pirkimo dalis – korpusiniai baldai. Pagrindinės apimtys:
1) mokyklinės spintelės (vienaukštės) – 200 vnt.
2) mokyklinės spintelės (dviaukštės) – 10 vnt.
3) stalas mokinių rūbinėje – 1 vnt.
4) stiklinė peršviečiamas spinta mokyklos pasiekimams eksponuoti – 2 vnt.
5) staliukas – 1 vnt.
6) molbertai - stalai, tinkantys ekspozicijoms ir pamokoms – 15 vnt.
7) stalai su kintančio aukščio suolais – 1 vnt.
1) mokyklinės spintelės (vienaukštės) – 200 vnt.
2) mokyklinės spintelės (dviaukštės) – 10 vnt.
3) stalas mokinių rūbinėje – 1 vnt.
4) stiklinė peršviečiamas spinta mokyklos pasiekimams eksponuoti – 2 vnt.
5) staliukas – 1 vnt.
6) molbertai - stalai, tinkantys ekspozicijoms ir pamokoms – 15 vnt.
7) stalai su kintančio aukščio suolais – 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kokybė
/
Lyginamasis svoris:
60
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
40
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Edukacinių erdvių sukūrimas Šilutės r. Vainuto gimnazijoje“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724-31-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Minkšti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Antroji pirkimo dalis – minkšti baldai. Pagrindinės apimtys:
1) suolas aplink koloną su 8 vnt. pufų, kurie susistumia po stalu – 1 vnt.
2) pufai – 18 vnt.
3) minkštasuoliai integruoti tarp mokinių dviaukščių spintelių – 2 vnt.
4) mobilus namelis su sėdimąja dalimi – 1 vnt.
5) staliukas – 2 vnt.
6) mobili sofa iš atskirų dalių – 1 vnt.
7) įvairių dydžių ir aukščių pufai – 10 vnt.
8) minkštasuolis – 1 vnt.
9) pufai – 2 vnt.
10) minkštoji dalis sofa – sustumiami pufai – 1 vnt.
11) amfiteatriniai sėdimieji laiptai – 1 vnt.
12) sėdmaišiai – 10 vnt.
13) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (vienvietis) – 3 vnt.
14) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (dvivietis) – 1 vnt.
1) suolas aplink koloną su 8 vnt. pufų, kurie susistumia po stalu – 1 vnt.
2) pufai – 18 vnt.
3) minkštasuoliai integruoti tarp mokinių dviaukščių spintelių – 2 vnt.
4) mobilus namelis su sėdimąja dalimi – 1 vnt.
5) staliukas – 2 vnt.
6) mobili sofa iš atskirų dalių – 1 vnt.
7) įvairių dydžių ir aukščių pufai – 10 vnt.
8) minkštasuolis – 1 vnt.
9) pufai – 2 vnt.
10) minkštoji dalis sofa – sustumiami pufai – 1 vnt.
11) amfiteatriniai sėdimieji laiptai – 1 vnt.
12) sėdmaišiai – 10 vnt.
13) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (vienvietis) – 3 vnt.
14) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (dvivietis) – 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
kokybė
/
Lyginamasis svoris:
60
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
40
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Edukacinių erdvių sukūrimas Šilutės r. Vainuto gimnazijoje“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724-31-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiama informacija apie tai, kad pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)
Informacija apie rezervuotas sutartis
Sutartis skiriama tik globojamoms darbo grupėms ir ekonominės veiklos vykdytojams, kurių tikslas yra užtikrinti socialinę ir profesinę neįgaliųjų ar nepalankiomis sąlygomis gyvenančių asmenų integraciją
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 procentai nuo Pasiūlyme nurodytos bendros pasiūlymo kainos su PVM. Tiekėjas prieš pasirašant sutartį privalo būti apsidraudęs Civilinės atsakomybės draudimu visam teikimo laikotarpiui ne mažesnei kaip 300.000 EUR draudimo sumai vienam draudžiamajam įvykiui ir visiems draudžiamiesiems įvykiams draudimo sutarties galiojimo laikotarpiu.
Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-08-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 90
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-08-29
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-07-17
VI.7)