CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Egle Limbienė
Telefonas: +370 44179244
Faksas: +370 44151517
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=399961
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ŠILUTĖS R. VAINUTO GIMNAZIJOJE BALDŲ ĮSIGIJIMO IR SUMONTAVIMO PASLAUGOS PIRKIMAS PAGAL ĮGYVENDINAMĄ PROJEKTĄ „EDUKACINIŲ ERDVIŲ SUKŪRIMAS ŠILUTĖS R. VAINUTO GIMNAZIJOJE“
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šilutės r. Vainuto gimnazijoje baldų įsigijimas ir sumontavimas (toliau – Prekės). Šis pirkimas yra skaidomas į dvi pirkimo dalis.
I dalis – korpusiniai baldai.
II dalis – minkšti baldai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  maksimalaus pirkimo dalių skaičiaus: 2
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Korpusiniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39100000  -  Baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirmoji pirkimo dalis – korpusiniai baldai. Pagrindinės apimtys:
1) mokyklinės spintelės (vienaukštės) – 200 vnt.
2) mokyklinės spintelės (dviaukštės) – 10 vnt.
3) stalas mokinių rūbinėje – 1 vnt.
4) stiklinė peršviečiamas spinta mokyklos pasiekimams eksponuoti – 2 vnt.
5) staliukas – 1 vnt.
6) molbertai - stalai, tinkantys ekspozicijoms ir pamokoms – 15 vnt.
7) stalai su kintančio aukščio suolais – 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Kokybė  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Edukacinių erdvių sukūrimas Šilutės r. Vainuto gimnazijoje“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724-31-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Minkšti baldai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39100000  -  Baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Antroji pirkimo dalis – minkšti baldai. Pagrindinės apimtys:
1) suolas aplink koloną su 8 vnt. pufų, kurie susistumia po stalu – 1 vnt.
2) pufai – 18 vnt.
3) minkštasuoliai integruoti tarp mokinių dviaukščių spintelių – 2 vnt.
4) mobilus namelis su sėdimąja dalimi – 1 vnt.
5) staliukas – 2 vnt.
6) mobili sofa iš atskirų dalių – 1 vnt.
7) įvairių dydžių ir aukščių pufai – 10 vnt.
8) minkštasuolis – 1 vnt.
9) pufai – 2 vnt.
10) minkštoji dalis sofa – sustumiami pufai – 1 vnt.
11) amfiteatriniai sėdimieji laiptai – 1 vnt.
12) sėdmaišiai – 10 vnt.
13) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (vienvietis) – 3 vnt.
14) mobilus namelis su sėdimąja dalimi (dvivietis) – 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  kokybė  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Edukacinių erdvių sukūrimas Šilutės r. Vainuto gimnazijoje“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724-31-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiama informacija apie tai, kad pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)

Informacija apie rezervuotas sutartis

Sutartis skiriama tik globojamoms darbo grupėms ir ekonominės veiklos vykdytojams, kurių tikslas yra užtikrinti socialinę ir profesinę neįgaliųjų ar nepalankiomis sąlygomis gyvenančių asmenų integraciją
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 procentai nuo Pasiūlyme nurodytos bendros pasiūlymo kainos su PVM. Tiekėjas prieš pasirašant sutartį privalo būti apsidraudęs Civilinės atsakomybės draudimu visam teikimo laikotarpiui ne mažesnei kaip 300.000 EUR draudimo sumai vienam draudžiamajam įvykiui ir visiems draudžiamiesiems įvykiams draudimo sutarties galiojimo laikotarpiu.
Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-08-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 90  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-08-29
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-07-17