CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
304740061
Šv. Ignoto g. 6
Vilnius
01144
LT
Asmuo ryšiams: Vilija Kazlauskienė
Telefonas: +370 52103648
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kam.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=431188
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Gynyba

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

JŪRINIŲ KONTEINERIŲ, MOBILIŲ DEGALŲ KONTEINERIŲ CISTERNŲ IR MOBILIŲ DEGALŲ KONTEINERIŲ CISTERNŲ DYZELINUI SU IŠPILSTYMO IR APSKAITOS ĮRANGA VIEŠASIS PIRKIMAS, TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMO SISTEMĄ
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44610000  -  Cisternos, rezervuarai, konteineriai ir slėginiai indai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos taikydama dinaminę pirkimo sistemą riboto konkurso būdu perka jūrinių konteinerius, mobilių degalų konteinerius cisternas ir mobilius degalų konteinerius cisternas dyzelinui su išpilstymo ir apskaitos įranga. Pirkimo objektas skirstomas į 6 pirkimo dalis. Maksimalus prekių kiekis visam dinaminės pirkimo sistemos 48 mėn. laikotarpiui: 1. Standartinis krovininis jūrinis konteineris - maksimalus kiekis 191 vnt; 2. Specialusis jūrinis konteineris - maksimalus kiekis 53 vnt; 3.Konteineris šaldytuvas (izoterminis) - maksimalus kiekis 25 vnt; 4. Konteineris šaldiklis - maksimalus kiekis 8 vnt; 5. Mobilusis degalų konteineris-cisterna -32 vnt; 6. Mobilusis degalų konteineris cisterna dyzelinui su išpilstymo įranga - maksimalus kiekis 6 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

STANDARTINIS JŪRINIS KONTEINERIS
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613300  -  Standartiniai krovininiai konteineriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Standartinis jūrinis konteineris - maksimalus įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
191 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

SPECIALUSIS JŪRINIS KONTEINERIS
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613300  -  Standartiniai krovininiai konteineriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Specialusis jūrinis konteineris - maksimalus įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
53 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

KONTEINERIS ŠALDYTUVAS (IZOTERMINIS)
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613200  -  Šaldymo talpyklos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Konteineris šaldytuvas (izoterminis) - maksimalus
įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
25 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo metodika, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

KONTEINERIS ŠALDIKLIS
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613200  -  Šaldymo talpyklos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Konteineris šaldiklis - maksimalus
įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
8 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

MOBILUSIS DEGALŲ KONTEINERIS CISTERNA
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44610000  -  Cisternos, rezervuarai, konteineriai ir slėginiai indai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mobilusis degalų konteineris cisterna - maksimalus
įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
32 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

MOBILUSIS DEGALŲ KONTEINERIS CISTERNA DYZELINUI SU IŠPILSTYMO ĮRANGA
Pirkimo dalies Nr.:  6
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613400  -  Saugojimo talpyklos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mobilusis degalų konteineris cisterna dyzelinui su išpilstymo įranga - maksimalus
įsigyjamų
prekių kiekis per 48 mėn. DPS galiojimo laikotarpį -
6 vnt. Perkančioji organizacija neįsipareigoja išpirki
viso maksimalaus prekių kiekio per visą DPS
laikotarpį.
Konkreti perkamos prekės techninė specifikacija, konkrečių prekių tiekimo vieta, terminai ir sąlygos bus nurodytos Kvietime pateikti pasiūlymą konkrečiame pirkime, sukurtame dinaminės pirkimo sistemos pagrindu pagrindu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris, subtiekėjas ar kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiamasi privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, patvirtinantį, kad nėra jų pašalinimo pagrindų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
2. Tiekėjas, teikiantis paraišką, per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) iki paraiškos pateikimo dienos turi būti įvykdęs ir (ar) vykdyti bent vieną ar daugiau sutartį (-čių), kurios (-ių) dalykas susijęs su pirkimo objektu jūrinių ir specialiosios paskirties konteinerių, mobilių degalų konteinerių cirsternų ir mobilių degalų konteinerių cisternų dyzelinui su išpilstymo ir apskaitos įranga gamyba/prekyba, kurių bendra vertė būtų ne mažesnė kaip (taikoma kiekvienai pirkimo daliai atskirai):
1 pirkimo daliai – 985.000,00 Eur
2 pirkimo daliai – 2.800.000,00 Eur
3 pirkimo daliai – 4.600.000,00 Eur
4 pirkimo daliai – 475.000,00 Eur
5 pirkimo daliai – 950.000,00 Eur
6 pirkimo daliai – 148.000,00 Eur
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip nurodyta aukščiau atskiroms pirkimo dalims.
Pateikiama:
1. Per paskutinius 3 metus sėkmingai įvykdytų ir (ar) vykdomų sutarčių/ sutarčių dalių, susijusių su pirkimo objektu, sąrašas (užpildyti lentelę, pirkimo dokumentų A dalies 2 priedo priedėlis) jame nurodant: pirkėją (prekių pirkėjo pavadinimą), sutarties objektą (prekių pavadinimą), sutarties Nr., sutarties sudarymo datą, sutarties vykdymo laikotarpį, įvykdytos sutarties ar sutarties dalies sumą eurais, prekių gavėjų (tiek viešųjų, tiek privačių) adresus, kontaktinius asmenis (vardus, pavardes, tel. Nr.) (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija);
Perkančioji organizacija pasilieka teisę be išankstinio įspėjimo susisiekti su užsakovu nurodytais kontaktiniais telefonais siekiant pasitikslinti informaciją apie įvykdytą (-as)/vykdomą (-as) sutartį (-is).
2. Siekiant užtikrinti tinkamą konkurenciją, bus atsižvelgiama ir į prekių susijusių su perkamu objektu, pristatytų anksčiau negu prieš 3 metus (bet ne anksčiau kaip prieš 5 metus), įrodymus.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Su DPS tiekėju, kurio konkretus pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu, Perkančioji organizacija sudarys pirkimo Sutartį. Prekių pirkimo Sutarties sąlygos nurodytos riboto konkurso sąlygų C dalies priede "Prekių viešojo pirkimo-pardavimo sutarties pagrindinės sąlygos".
2. Mokėtojas su pardavėju atsiskaito Sutarties bendrosios dalies 4.1 papunktyje nustatyta tvarka.
3. Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštu užtikrinama suma ne mažesnė kaip 7 (septyni) proc. nuo bendros pasiūlymo kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Ribotas konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirmųjų paraiškų pateikimo terminas – 2019-01-08, 10:00 val.
Paraiškos gali būti teikiamos visą dinaminės pirkimo sistemos galiojimo laikotarpį.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-11-22

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?