CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams: Vida Gindvilienė
Telefonas: +370 45871429
Faksas: +370 45871420
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.rokiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=397139
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

SALŲ DVARO VIDAUS PATALPŲ REMONTO TVARKYBOS DARBŲ PROJEKTO PARENGIMO, PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ IR RANGOS DARBŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45450000  -  Kiti pastatų užbaigimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

SALŲ DVARO VIDAUS PATALPŲ REMONTO TVARKYBOS DARBŲ PROJEKTO PARENGIMO, PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ IR RANGOS DARBŲ PIRKIMAS
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Salų dvaro vidaus patalpų remonto tvarkybos darbų projekto parengimo, projekto vykdymo priežiūros paslaugų ir rangos darbų pirkimas.
Pagrindinių darbų paprastojo remonto tvarkybos darbų techninio/darbo projektavimas bei rangos darbai:
• Šiuo metu yra atlikti vidaus elektros apšvietimo ir jėgos tinklų įrengimo darbai patalpose P-1, P-2, P-3 ir P-4, jei naujai projektuojamiems darbams nurodytose patalpose įrengiant bus reikalinga demontuoti juos, tai jie turi būti naujai sumontuoti. Šie darbai turi būti įtraukti į projektą.
• Vidaus durų pakeitimas L-1, L-2, L-3 patalpose.
• Patalpose P-1, P-2, P-3, P-4 sienų ir lubų dažymas.
• Patalpose P-1, P-2 ir P-3 pakabinimo sistemos ekspozicijai patalpose įrengimas. Suprojektuoti patalpose P-1, P-2 ir P-3 pakabinimo sistemos įvairiems dirbiniams, t. y. ekspozicijai įrengimą (medinių lentų su įmontuotais pakabinimui reikalingais kabliukais įrengimą); (apie 50 m).
• Priešgaisrinės ir apsauginės signalizacijos patalpose P-1, P-2, P-3 ir P-4 įrengimas.
Visos pirkimo dokumentacijoje nurodytos darbų apimtys ir duomenys yra tik preliminarūs ir bus tikslinami rengiant projektą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
1 kartą mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Netesybos.
Už suteiktas paslaugas sumokama Tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą privalo pateikti naudodamasis elektronine paslauga „E. sąskaita“.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-05-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-05-15
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos 414 kab., Respublikos g. 94, 42136 Rokiškis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos administracinis teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-05-04

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?