Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Panevėžio miesto savivaldybės administracija
288724610
Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys
Panevėžys
35200
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Valužienė
Telefonas:
+370 45501292
El. paštas:
jolanta.valuziene@panevezys.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.panevezys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6392
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=421393Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=421393&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Privataus subjekto atranka Panevėžio gatvių apšvietimo sistemos modernizavimo ir eksploatavimo paslaugoms teikti
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektas. Šiuo projektu siekiama užtikrinti kokybišką, efektyvų ir reikalavimus atitinkantį savivaldybės gatvių apšvietimą. Tam reikalinga atnaujinti (modernizuoti) nusidėvėjusius savivaldybės gatvių apšvietimo įrenginius, užtikrinant jų atitikimą nustatytiems gatvių apšvietimo, eismo saugumo, aplinkosaugos ir kitiems aktualiems reikalavimams, padidinant įrenginių energijos vartojimo efektyvumo charakteristikas bei miesto infrastruktūros integraciją. Efektyviam gatvių apšvietimo paslaugos teikimui taip pat reikalingas ir efektyvus įrenginių eksploatavimas bei lanksčios įrenginių valdymo (pvz. apšvietimo lygio) galimybės, kurių užtikrinimui reikalingas naujų technologijų įdiegimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31520000
-
Šviestuvai ir apšvietimo įranga
45316110
-
Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Panevėžio miesto savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugos, kurios apima:
1.1. apšvietimo sistemos inventorizacijos atlikimą;
1.2. modernizavimo priemonių suprojektavimą ir įdiegimą teritorijose T1 ir T2, energijos sutaupymą bei garantuoto energijos suvartojimo, neviršijančio faktinio energijos suvartojimo, užtikrinimą teritorijose T1 ir T2 garantinio laikotarpio metu;
1.3. apšvietimo sistemos teritorijose T1, T2 ir T3 (teritorijoje T1 ir Teritorijoje T2 turi būti užtikrinamas apšvietimas, atitinkantis LST EN „Gatvių apšvietimas“) bei papildomų darbų objekto, eksploatavimą, įskaitant gedimų šalinimą, šviestuvų keitimą jiems sugedus, šviestuvų įjungimo ir išjungimo valdymą ir kitas apšvietimo tinklų priežiūros ir remonto darbų paslaugas sutarties galiojimo termino metu;
1.4. apšvietimo sistemos apskaitos ir stebėsenos sistemų įrengimą vadovaujantis techninės specifikacijos reikalavimais ir jos funkcionavimo užtikrinimą sutartyje aptartomis sąlygomis garantinio laikotarpio metu;
1.5. techninių specifikacijų projektų parengimą, savivaldybei įsigyjant Teritorijoje T3 esančių apšvietimo sistemą sudarančių elementų atnaujinimo darbus.
2. Papildomi darbai, kurie apima:
2.1. į techninėje specifikacijoje aptartas modernizavimo ir eksploatavimo paslaugų apimtis nepatenkančius modernizavimo priemonių diegimo darbus, privataus subjekto atliekamus investicijų atlikimo terminu valdžios subjekto užsakymų pagrindu.
1.1. apšvietimo sistemos inventorizacijos atlikimą;
1.2. modernizavimo priemonių suprojektavimą ir įdiegimą teritorijose T1 ir T2, energijos sutaupymą bei garantuoto energijos suvartojimo, neviršijančio faktinio energijos suvartojimo, užtikrinimą teritorijose T1 ir T2 garantinio laikotarpio metu;
1.3. apšvietimo sistemos teritorijose T1, T2 ir T3 (teritorijoje T1 ir Teritorijoje T2 turi būti užtikrinamas apšvietimas, atitinkantis LST EN „Gatvių apšvietimas“) bei papildomų darbų objekto, eksploatavimą, įskaitant gedimų šalinimą, šviestuvų keitimą jiems sugedus, šviestuvų įjungimo ir išjungimo valdymą ir kitas apšvietimo tinklų priežiūros ir remonto darbų paslaugas sutarties galiojimo termino metu;
1.4. apšvietimo sistemos apskaitos ir stebėsenos sistemų įrengimą vadovaujantis techninės specifikacijos reikalavimais ir jos funkcionavimo užtikrinimą sutartyje aptartomis sąlygomis garantinio laikotarpio metu;
1.5. techninių specifikacijų projektų parengimą, savivaldybei įsigyjant Teritorijoje T3 esančių apšvietimo sistemą sudarančių elementų atnaujinimo darbus.
2. Papildomi darbai, kurie apima:
2.1. į techninėje specifikacijoje aptartas modernizavimo ir eksploatavimo paslaugų apimtis nepatenkančius modernizavimo priemonių diegimo darbus, privataus subjekto atliekamus investicijų atlikimo terminu valdžios subjekto užsakymų pagrindu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
181
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas kandidatų skaičius:
3
Objektyvūs riboto kandidatų skaičiaus pasirinkimo kriterijai:
Efektyvios derybos dėl inovatyvių sprendimų taikymo projekto įgyvendinimui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutarties trukmė - 181 mėnuo nuo sutarties įsigaliojimo visa apimtimi. Sutarčiai yra taikomos išankstinės sutartis įsigaliojimo sąlygos nuo sutarties pasirašymo momento.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Lietuvos Respublikos ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiant jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) dokumento kopija, patvirtinanti, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta). Užtikrinimo suma – 500 000 eur.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-10-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISMAS
Elektros g. 9
Panevėžys
LT-35175
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-09-26
VI.7)