Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Sandaitė
Telefonas:
+370 62027784
El. paštas:
daivas@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=398822Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=398822&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Krovininio automobilio (iki 30 t) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34144750
-
Krovininiai automobiliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – krovininis automobilis (bendroji masė iki 30 tonų) kartu su jo techniniu aptarnavimu garantiniu laikotarpiu (toliau – prekės). Perkamų prekių savybės, sutarties vykdymo sąlygos ir kiti reikalavimai detalizuoti konkurso sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“ ir 3 priede „Sutarties projektas“
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34144750
-
Krovininiai automobiliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vidugirių k. 3, Vievio sen., Elektrėnų sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – krovininis automobilis (bendroji masė iki 30 tonų) kartu su jo techniniu aptarnavimu garantiniu laikotarpiu (toliau – prekės). Perkamų prekių savybės, sutarties vykdymo sąlygos ir kiti reikalavimai detalizuoti konkurso sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“ ir 3 priede „Sutarties projektas“
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas besąlygine Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu, suderintais ir priimtinais Pirkėjui. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė lygi 15 procentų Prekės kainos be PVM.
Pardavėjui mokamas 10 procentų nuo Prekės kainos be PVM dydžio avansas. Avansas Pardavėjui sumokamas per 30 kalendorinių dienų nuo naudojantis informacine sistema „E.sąskaita“ Pirkėjui pateiktos sąskaitos avansiniam mokėjimui.
Galutinis mokėjimas už priimtą Prekę atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo
PVM sąskaitos – faktūros bei lydinčiųjų dokumentų pateikimo informacinėje sistemoje „E.sąskaita“ dienos.
Pardavėjui mokamas 10 procentų nuo Prekės kainos be PVM dydžio avansas. Avansas Pardavėjui sumokamas per 30 kalendorinių dienų nuo naudojantis informacine sistema „E.sąskaita“ Pirkėjui pateiktos sąskaitos avansiniam mokėjimui.
Galutinis mokėjimas už priimtą Prekę atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo
PVM sąskaitos – faktūros bei lydinčiųjų dokumentų pateikimo informacinėje sistemoje „E.sąskaita“ dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-06-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 7
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-06-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB "VAATC": Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-05-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?