Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
300066843
Mindaugo g. 26
Vilnius
03215
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Sadauskienė
Telefonas:
+370 70672831
El. paštas:
agne.sadauskiene@mil.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kariuomene.kam.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/824
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=393862Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=393862&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Gynyba
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PATALPŲ IR TERITORIJŲ VALYMO IR PRIEŽIŪROS PASLAUGOS KAUNO ĮGULOS APTARNAVIMO CENTRO MARIJAMPOLĖS SKYRIAUS ADMINISTRUOJAMAM OBJEKTUI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90600000
-
Valymo ir sanitarinės paslaugos miesto ir kaimo vietovėse bei kitos susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
PATALPŲ IR TERITORIJŲ VALYMO IR PRIEŽIŪROS PASLAUGOS KAUNO ĮGULOS APTARNAVIMO CENTRO MARIJAMPOLĖS SKYRIAUS ADMINISTRUOJAMAM OBJEKTUI
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90911000
-
Apgyvendinimo patalpų, pastatų ir langų valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gulioniškės k. 6, Kazlų Rūdos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
PATALPŲ IR TERITORIJŲ VALYMO IR PRIEŽIŪROS PASLAUGOS KAUNO ĮGULOS APTARNAVIMO CENTRO MARIJAMPOLĖS SKYRIAUS ADMINISTRUOJAMAM OBJEKTUI
Apimtis:
1 objektas
Orientacinis patalpų valymo ir priežiūros plotas - 606 kvadratiniai metrai.
Orientacinis teritorijų valymo ir priežiūros plotas - 44817 kvadratiniai metrai.
Apimtis:
1 objektas
Orientacinis patalpų valymo ir priežiūros plotas - 606 kvadratiniai metrai.
Orientacinis teritorijų valymo ir priežiūros plotas - 44817 kvadratiniai metrai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
galima pratęsti dar 12 mėnesių
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Dalyvis turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 45 str. nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
2. Dalyvis turi įrodyti, kad turi teisę verstis patalpų ir teritorijų valymo bei priežiūros veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
1)Lietuvos Respublikoje registruotas teikėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius teikėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje teikėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią teikėjo teisę verstis atitinkama veikla.
2. Dalyvis turi įrodyti, kad turi teisę verstis patalpų ir teritorijų valymo bei priežiūros veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
1)Lietuvos Respublikoje registruotas teikėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius teikėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje teikėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią teikėjo teisę verstis atitinkama veikla.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštu užtikrinama suma 7 proc sutarties vertės be PVM.
Teikėjui sumokama, kai sutarties objektas, atitinkantis Sutartyje ir jos prieduose nustatytus reikalavimus, perduodamas Pirkėjui, abiem Šalims pasirašius perdavimo-priėmimo aktą (jeigu pasirašomas), per 30 kalendorinių dienų nuo akto pasirašymo (jeigu pasirašomas) ir sąskaitos gavimo dienos. Atsiskaitymo dokumentai teikiami tik per E-sąskaitą.
Avansas nenumatytas.
Teikėjui sumokama, kai sutarties objektas, atitinkantis Sutartyje ir jos prieduose nustatytus reikalavimus, perduodamas Pirkėjui, abiem Šalims pasirašius perdavimo-priėmimo aktą (jeigu pasirašomas), per 30 kalendorinių dienų nuo akto pasirašymo (jeigu pasirašomas) ir sąskaitos gavimo dienos. Atsiskaitymo dokumentai teikiami tik per E-sąskaitą.
Avansas nenumatytas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-05-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-05-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Mindaugo g. 26, Vilnius, 129 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Teikėjai į vokų atplėšimo procedūrą nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-04-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/Search