Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=395322Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=395322&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
377750
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – atliekų, susidarančių transporto priemonių priežiūros ir remonto procesų eigoje, tvarkymas, skaidomas į 3 dalis: 1 – absorbentų, filtrų medžiagų, dienos šviesos lempų ir pan. tvarkymas; 2 – naftos produktų atliekų ir pan. tvarkymas; 3 – mišrių statybinių atliekų tvarkymas. Paslaugų savybės, preliminarūs kiekiai, skirti pasiūlymų palyginimui, ir reikalavimai apibūdinti pirkimo sąlygų 1 priede „Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugų techninė specifikacija“. Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Paslaugų teikimo laikotarpis šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą jį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. Paslaugų teikimo periodiškumas nenustatomas - atliekų tvarkymas vykdomas pagal faktinį poreikį. Paslaugos turės būti teikiamos šiais adresais Vilniuje: Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 57000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
maksimalaus pirkimo dalių skaičiaus: 3
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Absorbentų, pašluosčių, filtrų medžiagų, apsauginių drabužių, dienos šviesos lempų pan. tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 56 000 kg. Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos. Paslaugos turės būti teikiamos šiais adresais Vilniuje: Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 24000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Paslaugų teikimo laikotarpis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Naftos produktų atliekų ir pan. tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 88 500 kg. Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos. Paslaugos turės būti teikiamos šiais adresais Vilniuje: Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 21000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Paslaugų teikimo laikotarpis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mišrių statybinių atliekų ir pan. tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 100 000 kg. Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos. Paslaugos turės būti teikiamos šiais adresais Vilniuje: Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 12000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Paslaugų teikimo laikotarpis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už Paslaugų teikėjo suteiktas Paslaugas Perkantysis subjektas atsiskaitys mokėjimo pavedimu (-ais) į Paslaugų teikėjo nurodytą sąskaitą banke per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros už suteiktas Paslaugas privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui (PT) netinkamai teikiant Paslaugas arba neteikiant Paslaugų visai, arba teikiant netinkamas paslaugas, PS turi teisę PT pateikti pretenziją. Pretenzijoje nurodytus trūkumus PT privalo ištaisyti per 2 d. d. Jei PT per 2 d. d. neištaiso pretenzijoje nurodytų trūkumų, laikoma, kad Paslaugos, dėl kurių yra surašyta pretenzija, yra nesuteiktos, todėl: 1. už šias PT nesuteiktas Paslaugas PS PT nemokės; 2. PT galės būti skiriama 30 eurų bauda, kuri laikoma minimaliais PS nuostoliais; 3. PS turės teisę PT nesuteiktoms Paslaugoms suteikti nusamdyti kitą vykdytoją, už kurio suteiktas Paslaugas turės sumokėti PT; 4. PT turės atlyginti PS kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamai vykdomų PT įsipareigojimų. Jei PS Paslaugų teikimo laikotarpiu PT pateikia 5 pretenzijas, už kiekvieną vėlesnę PS pretenziją PT gali būti skiriama 100 eurų bauda. Delspinigių, baudų ar netesybų sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-05-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-09-07
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-05-10
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-04-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?