CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Barkovskienė
Telefonas: +370 52394749
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvtr.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=426617
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Troleibusų kontaktinio oro linijų laido pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

31300000  -  Izoliuoti laidai ir kabeliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas –troleibusų kontaktinis oro linijų laidas, kuris bus naudojamas Vilniaus mieste esančio ir eksploatuojamo susidėvėjusio kontaktinio troleibusų oro linijų laido remontui ir atnaujinimui. Laidas savo konstrukcija ir kitomis charakteristikomis turi būti suderintas su šiuo metu eksploatuojama kontaktinio tinklo armatūra. Šiuo metu Vilniaus miesto troleibusų oro linijos eksploatuojamos naudojant gamintojų ESKO ir EMOZ kontaktinę armatūrą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31300000  -  Izoliuoti laidai ir kabeliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas –troleibusų kontaktinis oro linijų
laidas, kuris bus naudojamas Vilniaus mieste esančio
ir eksploatuojamo susidėvėjusio kontaktinio
troleibusų oro linijų laido remontui ir atnaujinimui.
Laidas savo konstrukcija ir kitomis charakteristikomis
turi būti suderintas su šiuo metu eksploatuojama
kontaktinio tinklo armatūra. Šiuo metu Vilniaus
miesto troleibusų oro linijos eksploatuojamos
naudojant gamintojų ESKO ir EMOZ kontaktinę
armatūrą. Maksimalus perkamos Prekės kiekis – 6250 kg. Prekė tiekėjo transportu ir sąskaita turi būti pristatoma dalimis, jos pristatymą išskaidant į du etapus: 1. apie 3750 kg (tikslus kiekis priklausys nuo laido suvyniojimo ant būgnų) turi būti pristatyta per 60 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos, sutarties įsigaliojimo dienos neskaičiuojant; 2. likusi dalis po 90 – 120 kalendorinių dienų nuo pirmojo pristatymo etapo prekės pristatymo dienos. Prekė turi būti pristatyta į Perkančiojo subjekto sandėlį adresu Žolyno g. 15, Vilniuje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 270
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsižvelgiant į sutarčių pobūdį ir ypatumus, už pristatytas prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, uždelsęs pristatyti (perduoti pirkėjui) prekę sutartyje nurodytu terminu, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios (po pareikalavimo) dienos moka 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytos prekės vertės (be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, kurie gali būti išskaičiuoti iš perkančiojo subjekto priklausančių mokėjimų tiekėjui sumos. Tiekėjas, nepakeitęs nekokybiškos prekės nauja ir kokybiška ilgiau nei per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo sutartyje nustatyto termino pabaigos, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 30 (trisdešimt) eurų baudą, kuri gali būti išskaičiuota iš perkančiojo subjekto priklausančių mokėjimų tiekėjui sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-11-15
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-03-14
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-11-15
Vietos laikas:  12:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose adresu Žolyno g. 15, Vilniuje, 200 kab., 2 aukšte.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2018-10-29
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?