CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Gaudenis Sadaunykas
Telefonas: +370 52394736
Faksas: +370 52394749
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvtr.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=420667
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:  401007
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – atliekų, susidarančių transporto priemonių priežiūros ir remonto procesų eigoje, tvarkymas. Pirkimo objektas skaidomas į 3 dalis: 1 pirkimo objekto dalis – pavojingų atliekų 1 – absorbentų, pašluosčių, filtrų medžiagų, alyvų, dienos šviesos lempų ir kitų atliekų, kuriose yra gyvsidabrio, nebenaudojamos elektros ir elektroninės įrangos, elektrolitų ir pan. – tvarkymas; 2. 2 pirkimo objekto dalis – pavojingų atliekų 2 – naftos produktais užterštų atliekų – tvarkymas; 3. 3 pirkimo objekto dalis – nepavojingų atliekų – mišrių statybinių atliekų – tvarkymas. Perkamų Paslaugų savybės, preliminarūs Paslaugų kiekiai, skirti pasiūlymų palyginimui, ir Paslaugų reikalavimai apibūdinti pirkimo sąlygų 1 priede „Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugų techninė specifikacija“. Paslaugos turės būti teikiamos šiais adresais Vilniuje: Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 93000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pavojingų atliekų 1 tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – absorbentų, pašluosčių, filtrų medžiagų, alyvų, dienos šviesos lempų ir kitų atliekų, kuriose yra gyvsidabrio, nebenaudojamos elektros ir elektroninės įrangos, elektrolitų ir pan. tvarkymas. Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 47 000 kg.
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 33000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Sutartis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis – ne ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pavojingų atliekų 2 tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – naftos produktais užterštų atliekų tvarkymas. Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 192 000 kg.
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 48000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Sutartis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis – ne ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Nepavojingų atliekų tvarkymas
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žolyno g. 15, Verkių g. 52 ir Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – mišrių statybinių atliekų tvarkymas. Orientacinis per metus susidarančių ir planuojamų išvežti atliekų kiekis (Preliminarus atliekų kiekis 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiu) – 200 000 kg. (80 kub. m.)
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teikėjas Paslaugas teiks pagal Paslaugų teikimo laikotarpiu Perkančiojo subjekto (PS) pateiktus užsakymus. Paslaugų teikimo periodiškumas ir Paslaugų užsakyme nurodomi minimalūs atliekų kiekiai nenustatomi. Paslaugų teikėjas, gavęs PS užsakymą, ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos šalių suderintą dieną (datą) ir suderintu laiku suteikia Paslaugas – savo jėgomis, savo transportu ir kitomis savo priemonėmis ir įrengimais, jei jų reikia, pakrauna, išveža ir sutvarko PS užsakyme nurodytas atliekas iš Užsakyme nurodytos vietos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 12000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Sutartis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. Paslaugų teikimo laikotarpiui. Bendras sutarties Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis – ne ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Nereikalaujama.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už Paslaugų teikėjo suteiktas Paslaugas Perkantysis subjektas atsiskaitys mokėjimo pavedimu (-ais) į Paslaugų teikėjo nurodytą sąskaitą banke per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros už suteiktas Paslaugas privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjui (PT) netinkamai teikiant Paslaugas arba neteikiant Paslaugų visai, arba teikiant netinkamas paslaugas, PS turi teisę PT pateikti pretenziją. Pretenzijoje nurodytus trūkumus PT privalo ištaisyti per 2 d. d. Jei PT per 2 d. d. neištaiso pretenzijoje nurodytų trūkumų, laikoma, kad Paslaugos, dėl kurių yra surašyta pretenzija, yra nesuteiktos, todėl: 1. už šias PT nesuteiktas Paslaugas PS PT nemokės; 2. PT galės būti skiriama 30 eurų bauda, kuri laikoma minimaliais PS nuostoliais; 3. PS turės teisę PT nesuteiktoms Paslaugoms suteikti nusamdyti kitą vykdytoją, už kurio suteiktas Paslaugas turės sumokėti PT; 4. PT turės atlyginti PS kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamai vykdomų PT įsipareigojimų. Jei PS Paslaugų teikimo laikotarpiu PT pateikia 5 pretenzijas, už kiekvieną vėlesnę PS pretenziją PT gali būti skiriama 100 eurų bauda. Delspinigių, baudų ar netesybų sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

2018-697093
IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-10-05
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-02-01
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-10-05
Vietos laikas:  12:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52625645

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-09-21

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?