CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams: Rita Meškienė
Telefonas: +370 45935701
Faksas: +370 45935510
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kupiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=422640
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kupiškio socialinio būsto statybos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45211000  -  Daugiabučių ir individualių namų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Dviejų aukštų 6 butų gyvenamojo namo statyba. Darbai turi būti atlikti vadovaujantis Techniniame projekte SPV-017-026-TP (neypatingas statinys) nustatytais reikalavimais. Išpildomųjų nuotraukų ir kadastrinių bylų parengimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 263885.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45211000  -  Daugiabučių ir individualių namų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šimtmečio g. 10, Kupiškis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatoma statyti dviejų aukštų 6 butų gyvenamąjį namą.
Bendrieji statinio rodikliai: sklypo plotas – 860 kv. m.; pastato bendras plotas – 245 kv. m.; pastato naudingas plotas – 245 kv. m; pastato gyvenamasis plotas – 148,89 kv. m; pastato užstatytas plotas – 189,94 kv. m; aukštų skaičius – 2 vnt.; butų skaičius – 6 vnt., iš jų: 1 kambario – 5 vnt., 2 kambarių – 1 vnt.; energetinio naudingumo klasė: A. Pirmame pastato aukšte esantys 3 butai pritaikyti žmonėms su negalia. Pagrindiniai darbai ir orientaciniai jų kiekiai: pamatų polių betonavimas apie 28 m³, pamatų blokų montavimas apie 25 m², lauko sienų mūras apie 234,3 m³, vidaus pertvarų mūrijimas apie 118 m², šlaitinio stogo įrengimas apie 250 m², sienų šiltinimas apie 208 m², langų montavimas apie 46,08 m², durų montavimas apie 47,31 m².
Inžineriniai tinklai: vandentiekio tinklų ilgis – 52,0 m; buitinių nuotekų tinklų ilgis – 31,50 m; lietaus nuotekų tinklų ilgis – 80 m; šilumos tinklų ilgis – 31,0 m; 0,4 kV elektros tinklų ilgis – 7 m; elektroninių ryšių tinklų ilgis – 23,50.
Kitos paskirties inžineriniai statiniai: kiemo aikštelė – 221 kv.m.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 263885.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 17
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbus atlikti per 15 mėnesių nuo statybvietės perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (įskaitant 3 mėnesių terminą dėl statybos užbaigimo procedūrų atlikimo ir statybos užbaigimo akto surašymo).
Šalių raštišku susitarimu ir dėl nenumatytų aplinkybių, kurios susidarė ne dėl rangovo kaltės, statybos darbų atlikimo terminas gali būti vieną kartą pratęstas ne ilgesniam, nei 2 mėnesių terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonė 08.1.2-CPVA-R-408 „Socialinio būsto fondo plėtra“ projektas „Socialinio būsto fondo plėtra Kupiškio rajono savivaldybėje“ Nr. 08.1.2-CPVA-R-408-51-0001.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas, kurio vertė – 5 procentai pasiūlyme nurodytos sumos su PVM.
Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose, ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES lėšų, naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 dienų apmokėjimo terminai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-12-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-12-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos pastato II aukšte 215 kabinete, adresu Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nuostatose.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-11-19
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?