Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė 'ORO NAVIGACIJA'
210060460
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Vilnius
LT-02188
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Viršilaitė
Telefonas:
+370 70694508
El. paštas:
virsilaite.a@ans.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ans.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6423
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=402327Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=402327&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
oro uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aviacijos anglų kalbos (skrydžių vadovams) mokymo paslaugų pirkimas / Procurement of the Services of Training in Aviation English (for air traffic controllers)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80511000
-
Darbuotojų mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aviacijos anglų kalbos (skrydžių vadovams) mokymo paslaugų pirkimas. Minimalus darbuotojų, kuriems bus perkami mokymai skaičius – 20 vnt. per vienerius metus (ne mažiau kaip po 10 mokymų pagal kiekvieną preliminariąją sutartį). Bus sudaromos Preliminariosios sutartys su 1 ir 2 vietas pasiūlymų eilėje užėmusiais tiekėjais. Kiekvienos preliminariosios sutarties vertė – 80 000 EUR (aštuoniasdešimt tūkstančių eurų) be PVM.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80511000
-
Darbuotojų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
00 -
00
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugos bus perkamos pagal poreikį, neatnaujinant Paslaugų tiekėjų varžymosi, pagal sudarytas preliminariąsias sutartis. Minimalus darbuotojų, kuriems bus perkami mokymai skaičius – 20 vnt. per vienerius metus (ne ma-žiau kaip po 10 mokymų pagal kiekvieną preliminariąją sutartį)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis (be atnaujinto tiekėjų varžymosi) bus sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe pratęsti 1 kartą ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Preliminarioji sutartis (be atnaujinto tiekėjų varžymosi) bus sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe pratęsti 1 kartą ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu (tiekėjo EBVPD pildymo instrukcija – 5 priedas). Subtiekėjų, ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, neturi pildyti ir pateikti EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Su tiekėju atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros turi būti pateikiamos informacinės sistemos ,,E. sąskaita“ priemonėmis. Tiekėjas, patvirtinęs užsakymą ir nesuteikęs paslaugų per užsakymo sutartyje nustatytus terminus, Perkančiajai organizacijai pareikalavus įsipareigoja per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą sumokėti 4000 eurų (keturi tūkstančiai eurų 00 ct) dydžio baudą, kuri laikoma minimaliais nuostoliais, kuriuos patyrė Perkančioji organizacija dėl Tiekėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, o taip pat atlyginti visus kitus Perkančiosios organizacijos patirtus tiesioginius nuostolius, kurių nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Perkančioji organizacija nereikalauja, kad, ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
2
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-06-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-06-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 52688068
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūros vykdomos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2018-06-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?