CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė 'ORO NAVIGACIJA'
210060460
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Vilnius
LT-02188
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Viršilaitė
Telefonas: +370 70694508
El. paštas: virsilaite.a@ans.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ans.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=402327
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  oro uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Aviacijos anglų kalbos (skrydžių vadovams) mokymo paslaugų pirkimas / Procurement of the Services of Training in Aviation English (for air traffic controllers)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

80511000  -  Darbuotojų mokymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Aviacijos anglų kalbos (skrydžių vadovams) mokymo paslaugų pirkimas. Minimalus darbuotojų, kuriems bus perkami mokymai skaičius – 20 vnt. per vienerius metus (ne mažiau kaip po 10 mokymų pagal kiekvieną preliminariąją sutartį). Bus sudaromos Preliminariosios sutartys su 1 ir 2 vietas pasiūlymų eilėje užėmusiais tiekėjais. Kiekvienos preliminariosios sutarties vertė – 80 000 EUR (aštuoniasdešimt tūkstančių eurų) be PVM.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 160000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

80511000  -  Darbuotojų mokymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  00 -  00
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos bus perkamos pagal poreikį, neatnaujinant Paslaugų tiekėjų varžymosi, pagal sudarytas preliminariąsias sutartis. Minimalus darbuotojų, kuriems bus perkami mokymai skaičius – 20 vnt. per vienerius metus (ne ma-žiau kaip po 10 mokymų pagal kiekvieną preliminariąją sutartį)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 160000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Preliminarioji sutartis (be atnaujinto tiekėjų varžymosi) bus sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe pratęsti 1 kartą ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Preliminarioji sutartis (be atnaujinto tiekėjų varžymosi) bus sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe pratęsti 1 kartą ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu (tiekėjo EBVPD pildymo instrukcija – 5 priedas). Subtiekėjų, ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, neturi pildyti ir pateikti EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Su tiekėju atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros turi būti pateikiamos informacinės sistemos ,,E. sąskaita“ priemonėmis. Tiekėjas, patvirtinęs užsakymą ir nesuteikęs paslaugų per užsakymo sutartyje nustatytus terminus, Perkančiajai organizacijai pareikalavus įsipareigoja per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą sumokėti 4000 eurų (keturi tūkstančiai eurų 00 ct) dydžio baudą, kuri laikoma minimaliais nuostoliais, kuriuos patyrė Perkančioji organizacija dėl Tiekėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, o taip pat atlyginti visus kitus Perkančiosios organizacijos patirtus tiesioginius nuostolius, kurių nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Perkančioji organizacija nereikalauja, kad, ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  2
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-06-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-06-26
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Rodūnios kelias 2, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
Telefonas: +370 52688068

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros vykdomos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2018-06-04

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?