CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno Jono Jablonskio gimnazija
191825091
Aušros g.3;
Kaunas
44173
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dambrauskienė
Telefonas: +370 37206964
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=408265
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

BALDŲ SU MONTAVIMO DARBAIS KAUNO JONO JABLONSKIO GIMNAZIJAI (ADRESU AUŠROS G. 3, KAUNAS) PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kauno Jono Jablonskio gimnazija (toliau – Perkančioji organizacija) numato įsigyti baldus su montavimo darbais Kauno Jono Jablonskio gimnazijai, įgyvendinant projektą ,,Žaliakalnio bendrojo ugdymo įstaigų modernizavimas didinant paslaugų efektyvumą” (toliau – Prekės).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 75555.12  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39100000  -  Baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kauno Jono Jablonskio gimnazija (toliau – Perkančioji organizacija) numato įsigyti baldus su montavimo darbais Kauno Jono Jablonskio gimnazijai, įgyvendinant projektą ,,Žaliakalnio bendrojo ugdymo įstaigų modernizavimas didinant paslaugų efektyvumą” (toliau – Prekės).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 75555.12  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pradžia: 2018-07-20  /  Pabaiga: 2018-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 09.1.3-CVPA-R-724-21-0002

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 4 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Prekių Pardavėjui vėluojant tiekti prekes Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pardavėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo bendros pasiūlymo kainos, nurodytos Sutarties priede Nr. ....... „Pasiūlymas“ už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigių mokėjimas neatleidžia Prekių Pardavėjo nuo pareigos atlyginti Pirkėjo nuostolius bei vykdyti Sutartyje numatytus įsipareigojimus, jei konkrečių prekių poreikis vis dar aktualus Pirkėjui.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-07-18
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-07-18
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
111 kabinetas, Aušros g. 3, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ir jų įgalioti asmenys vokų su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-07-04
VI.7)

Metinis pirkimų planas