CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos kultūros institutas
301505599
Z.Sierakausko g. 15
Vilnius
LT 03105
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Statulevičiūtė-Kaučikienė
Telefonas: +370 52127187
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lithuanianculture.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=419011
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kelionių organizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos perkančiosios organizacijos darbuotojų tarnybinių ir Perkančiosios organizacijos vykdomų projektų dalyvių kelionių organizavimo paslaugos, kurios apima kelionių į Europos šalių, Jungtinių Amerikos Valstijų, Kinijos Respublikos ir Pietų Korėjos ir, esant poreikiui, kitų pasaulio šalių miestus lėktuvu, traukiniu, tarptautinio ir vietinio maršruto autobusu, keltu, laivu, organizavimą (kelionės bilietų rezervavimą ir pardavimą), viešbučių užsienyje ir Lietuvoje rezervavimo paslaugas, vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų įforminimo ir išdavimo bei konsultavimo paslaugas. Perkamų Paslaugų savybės pateiktos techninėje specifikacijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 400000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos perkančiosios organizacijos darbuotojų tarnybinių kelionių ir Perkančiosios organizacijos vykdomų projektų dalyvių kelionių organizavimo paslaugos, kurių savybės pateiktos techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 400000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Taip pat tiekėjai turi būti įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turėti teisę verstis veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti (su kelionių organizavimo paslaugomis susijusia veikla). Tam pateikiamas Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas ar kiti dokumentai, patvirtinantys Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla, arba atitinkamos užsienio valstybės institucijos išduotas dokumentas (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) ar Tiekėjo priesaikos deklaracija, patvirtinanti Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pirkimo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą, pateiktą kartu su laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija. Užtikrinimo vertė – 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur.
Pirkimo sutartį pratęsus, per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pirkimo sutarties pratęsimo dienos Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai naują 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur dydžio Pirkimo sutarties įvykdymo garantiją, galiojančią visą Pirkimo sutarties galiojimo laikotarpį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-10-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-01-18
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-10-29
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Z. Sierakausko g. 15 (III a.), Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2021
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

PVM sąskaitos faktūros bus teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-09-20
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?