Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidotas Kaklys
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=383820Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=383820&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Palangos miesto centrinės dalies detaliojo plano keitimo teritorijoje tarp S. Daukanto g. , S. Dariaus ir S. Girėno g. ir valstybinio miško, Palangoje, detaliojo plano rengimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama Palangos miesto centrinės dalies detaliojo plano keitimo teritorijoje tarp S. Daukanto g. , S. Dariaus ir S. Girėno g. ir valstybinio miško, Palangoje, detaliojo plano rengimo paslauga. Planuojama teritorija - apie 0,6405 ha.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama Palangos miesto centrinės dalies detaliojo plano keitimo teritorijoje tarp S. Daukanto g. , S. Dariaus ir S. Girėno g. ir valstybinio miško, Palangoje, detaliojo plano rengimo paslauga. Planuojama teritorija - apie 0,6405 ha.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
2 kartus po 2 mėnesius
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už paslaugas bus apmokama iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto.
Už atliktas paslaugas bus atsiskaitoma 2 kartus:
1. už parengtą ir suderintą (tinklus eksploatuojančiomis įmonėmis ir Palangos miesto savivaldybės administracijos atsakingu specialistu) topografinį planą atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą, bet ne daugiau kaip 10 proc. bendros sutarties vertės;
2. už parengtą, suderintą ir patikrintą detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą, pateikus detalųjį planą su Valstybinės teritorijų planavimo priežiūros institucijos patikrinimo teigiama išvada.
Už atliktas paslaugas bus atsiskaitoma 2 kartus:
1. už parengtą ir suderintą (tinklus eksploatuojančiomis įmonėmis ir Palangos miesto savivaldybės administracijos atsakingu specialistu) topografinį planą atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą, bet ne daugiau kaip 10 proc. bendros sutarties vertės;
2. už parengtą, suderintą ir patikrintą detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą, pateikus detalųjį planą su Valstybinės teritorijų planavimo priežiūros institucijos patikrinimo teigiama išvada.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-03-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-05-11
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-03-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją bei galioja ne ilgiau kaip 13 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Paslaugos teikėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM).
Paslaugas atlikti: Parengtą, suderintą ir patikrintą detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada organizatoriui pateikti nuo sutarties įsigaliojimo dienos per 12 mėnesių.
Paslaugos teikėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM).
Paslaugas atlikti: Parengtą, suderintą ir patikrintą detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada organizatoriui pateikti nuo sutarties įsigaliojimo dienos per 12 mėnesių.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-02-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?