Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras
193135687
Geležinio Vilko g. 12
Vilnius
LT-03163
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Isajenkienė
Telefonas:
+370 52497184
El. paštas:
dalia.isajenkiene@kpmpc.lt
Faksas:
+370 52497126
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kpmpc.lt/kpmpc/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=389506Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=389506&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Profesinio mokymo informacinių kampanijų - akcijų Lietuvos Respublikos apskrityse organizavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Profesinio mokymo informacinių kampanijų - akcijų Lietuvos Respublikos apskrityse organizavimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Iš viso Paslaugų teikėjas turi suorganizuoti 10 (dešimt) informacinių kampanijų – akcijų. Informacinės kampanijos – akcijos turi būti organizuojamos visose Lietuvos Respublikos apskrityse: Alytaus apskrityje, Kauno apskrityje, Klaipėdos apskrityje, Marijampolės apskrityje, Panevėžio apskrityje, Šiaulių apskrityje, Tauragės apskrityje, Telšių apskrityje, Utenos apskrityje, Vilniaus apskrityje. Ne mažiau kaip po 1 (vieną) informacinę kampaniją - akciją kiekvienoje Lietuvos Respublikos apskrityje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Profesinio mokymo informacinių kampanijų – akcijų aprašas (T1)
/
Lyginamasis svoris:
30
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Aiškinamoji sesija (T2)
/
Lyginamasis svoris:
30
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
40
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas abiejų šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet neilgiau kaip 3 (trims) mėnesiams Sutartyje nustatyta tvarka.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto pavadinimas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą populiarinimas Lietuvoje“, projekto Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-01-0001
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo vertė: 3 000,00 Eur (trys tūkstančiai eurų ir nulis centų).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas Paslaugų tiekėjui sumoka dalimis: už kiekvieną suorganizuotą ir įgyvendintą informacinę kampaniją – akciją Užsakovas sumoka per 5 (penkias) darbo dienas gavus lėšas iš ES paramą administruojančių institucijų, tačiau ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo tarp Šalių ir teisingos sąskaitos - faktūros už suteiktas paslaugas pateikimo Užsakovui dienos.
2. Užsakovas reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu. Paslaugų teikėjas per 3 (tris) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pervesti užstatą į Užsakovo nurodytą sąskaitą. Užstato suma: 5 000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų ir nulis centų).
2. Užsakovas reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu. Paslaugų teikėjas per 3 (tris) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pervesti užstatą į Užsakovo nurodytą sąskaitą. Užstato suma: 5 000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų ir nulis centų).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-04-03
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-07-01
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-04-03
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, 412 kab., 4 aukštas, Geležinio Vilko g. 12, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais (t. y. pirmajame ir antrajame Komisijos posėdžiuose), atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT-01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nurodyta pirkimo dokumentuose
VI.5)
Paskelbimo data
2018-03-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Pirkimas yra numatytas Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro 2018 m. viešųjų pirkimų plane.
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?