CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Respublikinė Šiaulių ligoninė
245386220
V. Kudirkos g. 99, LT-76231 Šiauliai
Šiauliai
76231
LT
Asmuo ryšiams: Brigita Jariginienė
Telefonas: +370 41525159
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://wwww.siauliuligonine.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=384520
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pastato inžinerinių sistemų valdymo, aptarnavimo, montavimo ir atstatymo po gedimų paslauga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50800000  -  Įvairios remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pastato inžinerinių sistemų valdymo, aptarnavimo, montavimo ir atstatymo po gedimų paslauga
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50800000  -  Įvairios remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Architektų 77, Šiauliai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pastato inžinerinių sistemų valdymo, aptarnavimo, montavimo ir atstatymo po gedimų paslauga, kuri apima:
1. Pastato vėdinimo (oro šildymo, rekuperavimo, kondicionavimo) bei oro šaldymo (vėsinimo) sistemų ir valdymo per PVS aptarnavimas 24 mėnesius.
2. Pastato elektros tiekimo bei paskirstymo sistemos ir valdymo per PVS aptarnavimas 24 mėnesius.
3. Pastato šilumos tiekimo bei paskirstymo sistemos ir valdymo per PVS aptarnavimas 24 mėnesius.
4. Pastato valdymo, gaisro gesinimo ir dūmų šalinimo sistemos ir jos valdymo per PVS aptarnavimas bei pranešimų į centralę priėmimas ir reagavimas 24 mėnesius.
5. Pastato praėjimo, apsauginės signalizacijos, iškvietimo į palatas sistemų aptarnavimas bei pranešimų į centralę priėmimas 24 mėnesius.
6. Atstatymas po gedimų ar remontas apie 3168 darbo valandų per 24 mėnesius.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektas, kurio pajėgomis remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas – garantija ar laidavimas, kurį Paslaugų teikėjas privalo pateikti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo vertė 5 % dydžio suma nuo bendros Sutarties sumos su PVM.
2. Paslaugų gavėjas apmoka Paslaugų teikėjui už paslaugas pagal gautas PVM sąskaitas faktūras per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-03-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-03-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
M. K. Čiurlionio g. 12, Šiauliai, Viešųjų pirkimų skyriaus 139 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-02-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

pirkimas įtrauktas į 2018 m. Metinį pirkimų planą.