CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
290743240
Rudnios g. 6
Vilnius
09300
LT
Asmuo ryšiams: Sigita Stankevičienė
NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.meteo.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=387352
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Automatinių ir etaloninės saulės spinduliuotės matavimo sistemų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38126200  -  Saulės radiaciją matuojantys paviršiaus stebėjimo prietaisai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos trys automatinės ir viena etaloninė saulės spinduliuotės matavimo sistemos, kurias tiekėjas turės per 4 mėn. sumontuoti techninėje specifikacijoje nurodytose vietose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

51215000  -  Meteorologinės įrangos montavimo paslaugos
80500000  -  Apmokymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos trys automatinės ir viena etaloninė saulės spinduliuotės matavimo sistemos, kurias tiekėjas turės per 4 mėn. sumontuoti techninėje specifikacijoje nurodytose vietose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas iškilus nenumatytoms ir nuo pirkimo sutarties šalių nepriklausančioms aplinkybėms, pirkimo sutarties šalims raštu dėl to susitarus, gali būti 1 kartą pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektą „Hidrologinių ir meteorologinių stebėjimų tinklo atnaujinimas“ numatoma finansuoti pagal 2014–2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto 05.1.1-APVA-V-004 veiklas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Užpildytą EBVPD turi pateikti:
1.1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
1.2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3. kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
2. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
3. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų (konkurso sąlygų priedas Nr. 6) bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamss LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu, pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimu 30000 Eur sumai.
Mokėjimai atliekami eurais: Avansinio mokėjimo dydis iki 20% bendros sutarties kainos. Norėdamas gauti avansą, Tiekėjas privalo pateikti sąskaitą avansiniam mokėjimui ir avansinio mokėjimo grąžinimo banko/kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą visai avanso sumai, kuri privalo galioti visą Prekių tiekimo laikotarpį. Galutinis mokėjimas (ne mažiau kaip 80% sutarties kainos) atliekamas pasirašius priėmimo-perdavimo aktą. Užsakovas už pateiktas Prekes sumoka per 7 d. nuo finansavimo lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos, bet ne ilgiau kaip per 60 k.d. nuo sąskaitų faktūrų, jas pagrindžiančių dokumentų bei priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-04-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-04-16
Vietos laikas:  10:00
Vieta:  
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje, Rudnios g. 6, Vilniuje, 315 kabinete.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-03-12
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?