CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Naujininkų poliklinika
124243990
Dariaus ir Girėno g. 18
Vilnius
LT-02169
LT
Asmuo ryšiams: Ina Kalvaitienė
Telefonas: +370 2164414
Faksas: +370 2166830
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.naupol.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=381372
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Laboratorinių tyrimų už įstaigos ribų atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85145000  -  Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Laboratorinių tyrimų už įstaigos ribų atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85145000  -  Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Laboratorinių tyrimų už įstaigos ribų atlikimo paslaugų pirkimas:
Idalis: Hematolologiniai, bendraklinikiniai, biocheminiai, imunohematologiniai tyrimai- preliminarus kiekis: 104435 tyrimai per 12 mėn.
II dalis: Klinikiniai imunologiniai, infeksijų serologiniai tyrimai- preliminarus kiekis: 4130 tyrimai per 12 mėn.
III dalis: Mikrobiologiniai, patologiniai, klinikiniai imunologiniai, infekciniai molekulės diagnostikos (PGR) tyrimai- preliminarus kiekis: 1520 tyrimai per 12 mėn.
Tyrimo (-ų) atsakymo (-ų) integravimas į elektroninę paciento ligos istoriją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Yra numatoma galimybė Šalių raštišku susitarimu pratęsti prekių pirkimo – pardavimo sutartį 12 (dvylikai) mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 45 str. nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016-01-05 Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD forma (OL 2016 L3, p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi EK sukurta elektronine forma. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties šalims bus taikoma sutartinė atsakomybė už pirkimo sutartimi sulygtų prievolių nevykdymą arba netinkamą vykdymą.Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas yra netesybos, kurių dydis yra 10 procentų nuo sutarties vertės.Tiekėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui. 0,02 % nuo nesuteiktų paslaugių vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 4.1 punkte numatyta tvarka, įsipareigoja Tiekėjui pareikalavus mokėti Tiekėjui 0,02 % nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-02-19
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-05-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-02-19
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-02-06
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Kol kas CVP IS nėra techninės galimybės pateikti pirkimo planą 2018 metams.