CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB 'Lietuvos geležinkeliai'
110053842
Mindaugo g. 12
Vilnius
03603
LT
Asmuo ryšiams: Jolita Dumčienė
Telefonas: +370 2693932
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litrail.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=360101
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Geležinkelio paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

2017/PCPD-3.8 Projekto „Rail Baltica" 1 statinys: Geležinkelio ruožo Kaunas – Palemonas rekonstrukcija techninės priežiūros ir Inžinieriaus paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

2017/PCPD-3.8 EITP PROJEKTO „EUROPINĖS VĖŽĖS „RAIL BALTIC/RAIL BALTICA“ GELEŽINKELIO LINIJOS NUO LENKIJOS IR LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENOS IKI KAUNO TRŪKSTAMŲ JUNGČIŲ ĮRENGIMAS IR PASIRENGIMAS EUROPINĖS VĖŽĖS PLĖTRA NUO KAUNO IKI LIETUVOS IR LATVIJOS VALSTYBIŲ SIENOS“ NR.2014-LT-TMC-0109-M STATINIO PROJEKTO „RAIL BALTICA“ ESAMO GELEŽINKELIO RUOŽO ROKAI-PALEMONAS-KAUNAS REKONSTRUKCIJA 1 STATINYS: GELEŽINKELIO RUOŽO KAUNAS-PALEMONAS REKONSTRUKCIJA RANGOS DARBŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ IR INŽINIERIAUS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kaunas - Palemonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

2017/PCPD-3.8 EITP PROJEKTO „EUROPINĖS VĖŽĖS „RAIL BALTIC/RAIL BALTICA“ GELEŽINKELIO LINIJOS NUO LENKIJOS IR LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENOS IKI KAUNO TRŪKSTAMŲ JUNGČIŲ ĮRENGIMAS IR PASIRENGIMAS EUROPINĖS VĖŽĖS PLĖTRA NUO KAUNO IKI LIETUVOS IR LATVIJOS VALSTYBIŲ SIENOS“ NR.2014-LT-TMC-0109-M STATINIO PROJEKTO „RAIL BALTICA“ ESAMO GELEŽINKELIO RUOŽO ROKAI-PALEMONAS-KAUNAS REKONSTRUKCIJA 1 STATINYS: GELEŽINKELIO RUOŽO KAUNAS-PALEMONAS REKONSTRUKCIJA RANGOS DARBŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ IR INŽINIERIAUS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 880
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties baigimo laikas pratęsiamas Užsakovo nurodytam Sustabdymo laikotarpiui, jei Sustabdymas įvyko ne dėl Tiekėjo kaltės ir atitinkamai buvo pratęstas Rangos sutarties baigimo laikas.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-LT-TMC-0109-M

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų pagal Bendrųjų sąlygų 4.1 punktą ir Specialiųjų sąlygų 4 skyriaus 4.1 punktą reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas vadovaujantis Sutarties sąlygų 7 straipsnio nuostatomis: Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo terminas - 28 (dvidešimt aštuonios) dienos po Sutarties pasirašymo; Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – ne mažesnė nei 10 (dešimt) procentų Sutarties kainos be PVM.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutarties įvykdymas užtikrinamas vienu iš šių būdų:
1. Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko pirmo pareikalavimo banko garantija.
2. į Užsakovo sąskaitą (tačiau ne į specialiąją Projekto sąskaitą) pervestu piniginiu užstatu (pateikiamas mokėjimą liudijantis dokumentas – mokėjimo nurodymo skaitmeninė kopija arba mokėjimo kvito originalo skaitmeninė kopija).
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Mokėjimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka nurodyta sutarties sąlygų 10 skyriuje.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2017-11-14
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2017-11-14
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
AB „Lietuvos geležinkeliai“ patalpose, Mindaugo 12, Vilnius, Lietuvos Respublika
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti negali.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2017-10-12

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?