Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Vytautas Lekstutis
Telefonas:
+370 46466201
El. paštas:
Vytautas.Lekstutis@vanduo.lt
Faksas:
+370 46466179
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=364429Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364429&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dumblo tvarkymo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90513800
-
Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Siloso bokšte sukaupto džiovinto dumblo priėmimas, išvežimas ir apdorojimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 153000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513800
-
Dumblo tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos m. nuotekų valykla, Uosių g. 8, Dumpių k, Klaipėdos raj. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Siloso bokšte sukaupto džiovinto dumblo priėmimas, išvežimas ir apdorojimas.
Preliminarus džiovinto dumblo kiekis 6000 tonų.
Preliminarus džiovinto dumblo kiekis 6000 tonų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 153000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti EBVPD. Visų reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
2. Tiekėjas turi būti įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas arba turėti sutartį su atliekas apdorojančia įmone.
Tiekėjo vadovo patvirtintas išrašas iš Atliekas tvarkančių įmonių registro apie tvarkomas atliekas ar kiti dokumentai patvirtinantys, kad tiekėjas įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turi teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas: tvarkomų atliekų sąrašo kodas 19 08 05 arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas,
(Vietoj prašomo dokumento tiekėjas gali pateikti nuorodą į registrą) arba sutartis su atliekas apdorojančia įmone, kuri turi teisę šias atliekas naudoti ir (arba) šalinti. (Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos).
2. Tiekėjas turi būti įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas arba turėti sutartį su atliekas apdorojančia įmone.
Tiekėjo vadovo patvirtintas išrašas iš Atliekas tvarkančių įmonių registro apie tvarkomas atliekas ar kiti dokumentai patvirtinantys, kad tiekėjas įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turi teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas: tvarkomų atliekų sąrašo kodas 19 08 05 arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas,
(Vietoj prašomo dokumento tiekėjas gali pateikti nuorodą į registrą) arba sutartis su atliekas apdorojančia įmone, kuri turi teisę šias atliekas naudoti ir (arba) šalinti. (Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos).
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo dalyvio pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas ne mažesne nei 4000,00 (keturių tūkstančių eurų, 00 ct) eurų sumaLR civilinio kodekso nustatytu (-ais) prievolių įvykdymo užtikrinimo būdu (-ais):
1. LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija;
2. Draudimo bendrovės laidavimo raštu/liudijimu; (kai teikiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas, kartu su juo turi būti pateiktas ir jo apmokėjimą patvirtinantis dokumentas);
3. Kiti pasiūlymo užtikrinimo būdai - nepriimami.
1. LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija;
2. Draudimo bendrovės laidavimo raštu/liudijimu; (kai teikiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas, kartu su juo turi būti pateiktas ir jo apmokėjimą patvirtinantis dokumentas);
3. Kiti pasiūlymo užtikrinimo būdai - nepriimami.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už paslaugas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą tiekėjas užtikrina 12000,00 (dvylikos tūkstančių eurų, 00 ct) bauda.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2017-10-19
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2017-10-19
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11, LT-91116 Klaipėda
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2017-10-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
https://www.eviesiejipirkimai.lt/index.php?quick=3&kuras=0&option=com_vptpublic&task=list&Itemid=65&filter_show=1&filter_limit=10&filter_jarcode=140089260&filter_type=0&filter_proctype=3&filter_from=2017-01-01&filter_to=2017-12-31&limitstart=10
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?