Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų Aviacijos bazė
300058177
Lakūnų g. 3, Šiaulių m., LT-77103 Šiaulių m. sav
Šiauliai
77103
LT
Asmuo ryšiams:
Juozas Grikštas
Telefonas:
+370 41592144
El. paštas:
juozas.grikstas@mil.lt
Faksas:
+370 41592192
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kariuomane.kam.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5775
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=376262Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=376262&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Gynyba
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Reguliarių navigacinės įrangos TACAN FTA A43 techninių aptarnavimų paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63732000
-
Oro eismo valdymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Reguliarių navigacinės įrangos TACAN FTA A43 techninių aptarnavimų paslaugos pirkimas Regular technical maintenance of navigational equipment TACAN FTA43
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 89700.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63732000
-
Oro eismo valdymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Reguliarių navigacinės įrangos TACAN FTA A43 techninių aptarnavimų paslaugos pirkimas Regular technical maintenance of navigational equipment TACAN FTA43
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Du kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Tiekėjas turi teisę verstis navigacijos įrangos aptarnavimo veika.
Tiekėjas pateikia:
Tiekėjo (juridinio asmens) galiojantis Juridinių asmenų registro sertifikuotas elektroninis išrašas ar įstatai, ar kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę verstis navigacinės įrangos aptarnavimo veikla, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis navigacinės įrangos aptarnavimo veikla.
Jei tiekėjas navigacijos aptarnavimo veikla verčiasi turėdamas verslo liudijimą – pateikiamas verslo liudijimas.
Pateikiama informacija apie tai, kad pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Taip pat, šiame punkte gali būti nurodomi taikomi pirkime tiekėjo pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjas turi teisę verstis navigacijos įrangos aptarnavimo veika.
Tiekėjas pateikia:
Tiekėjo (juridinio asmens) galiojantis Juridinių asmenų registro sertifikuotas elektroninis išrašas ar įstatai, ar kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę verstis navigacinės įrangos aptarnavimo veikla, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis navigacinės įrangos aptarnavimo veikla.
Jei tiekėjas navigacijos aptarnavimo veikla verčiasi turėdamas verslo liudijimą – pateikiamas verslo liudijimas.
Pateikiama informacija apie tai, kad pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Taip pat, šiame punkte gali būti nurodomi taikomi pirkime tiekėjo pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už atsisakymą pristatyti prekes Pardavėjas moka 7 procentų sutarties vertės baudą.
2. Už atsisakymą laiku įvykdyti sutartinius įsipareigojimus Pardavėjas moka 0,1 procentą užsakytų prekių vertės už kiekvieną dieną.
3. Už pateiktas Prekes Pirkėjas apmoka Pardavėjui per 30 dienų po priėmimo-perdavimo akto pasirašymo mokestiniu pavedimu per banką pagal per “E. sąskaita” sistemą pateiktas sąskaitas-faktūras.
2. Už atsisakymą laiku įvykdyti sutartinius įsipareigojimus Pardavėjas moka 0,1 procentą užsakytų prekių vertės už kiekvieną dieną.
3. Už pateiktas Prekes Pirkėjas apmoka Pardavėjui per 30 dienų po priėmimo-perdavimo akto pasirašymo mokestiniu pavedimu per banką pagal per “E. sąskaita” sistemą pateiktas sąskaitas-faktūras.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-02-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-05-03
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-02-01
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Lakūnų g. 3, Šiauliai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro. g. 83
Šiauliai
LT-77103
LT
Telefonas:
+370 41592144
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.teismai.lt/lt
VI.5)
Paskelbimo data
2017-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
https://www.eviesiejipirkimai.lt/index.php?quick=3&kuras=0&option=com_vptpublic&task=list&filter_show=1&filter_limit=10&vpt_unite=tacan&filter_jarcode=300058177&filter_type=0&filter_authority=Lietuvos+kariuomen%C4%97s+karini%C5%B3+oro+paj%C4%97g%C5%B3+aviacijos+baz%C4%97
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?