CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešoji biblioteka
190757755
Trakų g. 10, Vilnius
Vilnius
LT-01132
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Davydovienė
Telefonas: +370 52618520
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.amb.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=358806
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kėdžių ir minkštų baldų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Siekiama įsigyti kėdes ir minkštus baldus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kėdžių pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39113000  -  Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
39516100  -  Minkštieji baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakų g. 10, Vilnius.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Siekima įsigyti kėdes.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Pavyzdinių baldų estetinės, funkcinės charakteristikos ir baldų kokybė  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo ir sumontavimo terminas – per 6 mėnesius nuo raštu pateikto užsakymo dienos. Dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Tiekėjo, Prekių pristatymo ir sumontavimo terminas gali būti pr.atęstas ne ilgiau kaip iki 2 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 07.1.1-CPVA-V-304-01-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVPIS priemonėmis.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Minkštų baldų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39113000  -  Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
39516100  -  Minkštieji baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakų g. 10, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Siekiama įsigyti minkštus baldus (sėdmaišius, fotelius ir t.t.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Pavyzdinių baldų estetinės, funkcinės charakteristikos ir baldų kokybė  /  Lyginamasis svoris:  40
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  60
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo ir sumontavimo terminas – per 6 mėnesius nuo raštu pateikto užsakymo dienos. Dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Tiekėjo, Prekių pristatymo ir sumontavimo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip iki 2 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 07.1.1-CPVA-V-304-01-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVPIS priemonėmis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD), ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)

Informacija apie rezervuotas sutartis

Pirkime rezervuota teisė dalyvauti tik: socialinei įmonei; neįgaliųjų socialinei įmonei; tiekėjui, kuriame dirba daugiau kaip 50 procentų nuteistųjų, atliekančių arešto, terminuoto laisvės atėmimo ir laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmes; tiekėjui, kurių dalyviai yra sveikatos priežiūros įstaigos ir kuriose darbo terapijos pagrindais dirba ne mažiau kaip 50 procentų pacientų.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. banko, kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo raštą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo bendros sutarties kainos.
2. Už pristatytas ir sumontuota prekes Perkančioji organizacija apmoka per 30 dienų po prekių pristatymo mokestiniu pavedimu per banką pagal per „E.sąskaita“ sistemą pateiktas sąskaitas faktūras.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2017-09-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2017-11-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2017-09-15
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Trakų g. 10, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja viešojo pirkimo komiisjos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elktroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2017-08-23

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?