CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Lietuvos paštas
121215587
J. Jasinskio g. 16
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams: Renata Narmontienė
Telefonas: +370 52361224
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.post.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=364675
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Pašto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Stacionarių kompiuterių pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30213300  -  Staliniai kompiuteriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Stacionarių kompiuterių pirkimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30213300  -  Staliniai kompiuteriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus (J. Jasinskio g. 16), Kaunas (Erdvės g. 68, 52114 Ramučių k., Kauno r. sav.) , Klaipėda (Liepų g. 16), Šiauliai (Aušros al. 42) ir Panevėžys (Respublikos g. 60)
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Stacionarūs kompiuteriai. 520 vnt
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 63
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas – banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu ne mažesnei kaip 12 000,00 Eur (dvylikos tūkstančių eurų) sumai.
Tiekėjui vėluojant pristatyti nuo 1 (vienos) iki 3 (trijų) kalendorinių dienų, Tiekėjas moka Pirkėjui 0,03 (trijų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius. Jeigu Tiekėjas pristatyti prekes uždelsia ilgiau kaip 3 (tris) kalendorines dienas, Tiekėjas moka Pirkėjui 200 (dviejų šimtų) Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Tiekėjas nepašalina nekokybiškų ir/ ar techninės specifikacijos reikalavimų neatitinkančių prekių trūkumų per 2 (dvi) dienas, moka 100 (vieno šimto) Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą pristatyti prekes dieną.
Garantiniu laikotarpiu nepašalinęs gedimų per 2 (dvi) dienas ir/ar nepakeitęs prekės, Tiekėjas mokės Pirkėjui 50 (penkiasdešimt) Eur baudą už kiekvieną pradelstą dieną už kiekvieną prekę.
Pirkėjas moka Tiekėjui už faktiškai pristatytas prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2017-11-17
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-02-15
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2017-11-17
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas, Jasinskio g. 16,

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
VILNIUS
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2017-10-10
VI.7)

Metinis pirkimų planas

https://www.eviesiejipirkimai.lt/index.php?kuras=0&option=com_vptpublic&task=list&Itemid=65&filter_show=1&filter_limit=10&vpt_unite=&filter_authority=lietuvos+pa%C5%A1tas&filter_jarcode=&filter_cpv=&filter_tender=STACION&filter_type=0&filter_proctype=&filter_servicetype=&filter_from=2017-01-01&filter_to=2017-12-31&filter_publishfrom=&filter_publishto=&filter_updatefrom=&filter_updateto=

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?