CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija
188604574
Gedimino pr. 11
Vilnius
LT-01103
LT
Asmuo ryšiams: Jonas Šniaukšta
Telefonas: +370 70663704
El. paštas: j.sniauksta@lrv.lt
Faksas: +370 70663895
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=371757
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Degalų, automobilių priežiūros priemonių ir automobilių plovimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

09134200  -  Dyzelinis kuras
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija numato įsigyti benziną, dyzelinį kurą, automobilių priežiūros prekes ir automobilių automatinio plovimo paslaugas lengviesiems automobiliams
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09132000  -  Benzinas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija numato įsigyti benzino A-95 (apie 10 000 litrų/12 mėn.), dyzelinio kuro (apie 16 000 litrų/12 mėn.), automobilių priežiūros prekių ir automobilių automatinio plovimo paslaugų
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo ir atitiktį pirkimo sąlygose nurodytiems kvalifikacijos reikalavimams. Perkančioji organizacija aktualių dokumentų, patvirtinančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams reikalaus pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas iki einamojo mėnesio 5 (penktos) darbo dienos pateikia Užsakovui informacinės sistemos „E-sąskaita“ priemonėmis PVM sąskaitą faktūrą už per praeitą kalendorinį mėnesį Užsakovo įsigytas prekes ir detalią ataskaitą, kurioje nurodo pagal kiekvieną kortelę: kortelės numerį, užpylimo vietą (degalinės pavadinimą ar adresą), užpylimo datą ir laiką, prekės pavadinimą, užpiltą kiekį litrais, kainą už litrą, nuolaidą, sumą eurais, suteiktas paslaugas ar įsigytas automobilių priežiūros priemones. Atsiskaitoma su Tiekėju į Tiekėjo rekvizituose nurodytą sąskaitą, ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir detalios ataskaitos gavimo dienos.
Už kiekvieną Sutarties sąlygų nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį Tiekėjas, Užsakovui pareikalavus, moka 50,00 Eur dydžio baudą. Užsakovas turi teisę išskaičiuoti baudą iš Tiekėjui mokėtinos sumos. Baudos sumokėjimas neatleidžia nuo Sutarties įsipareigojimų vykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2017-12-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-01-31
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2017-12-14
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilnius, Gedimino pr.11

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr.40/1
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2017-11-30
VI.7)

Metinis pirkimų planas

https://www.eviesiejipirkimai.lt/index.php?option=com_vptpublic&Itemid=88&kuras=0&task=edit&id=1715177