Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
188704927
Gedimino pr. 19
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Markevičienė
Telefonas:
+370 70685099
El. paštas:
loreta.markeviciene@nzt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.nzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3333
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=364328Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364328&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugų Joniškio rajono savivaldybės teritorijoje pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71000000
-
Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugos Joniškio rajono savivaldybės teritorijoje
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 134860.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71000000
-
Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugos Joniškio rajono savivaldybės teritorijoje. Sutarties vykdymo metu paslaugos privalo būti teikiamos pagal perkančiosios organizacijos poreikį (nepriklausomai nuo to, kada toks poreikis atsirastų sutarties vykdymo metu). 1. Parengiamieji darbai: iki 115 planų; 2. Žemės reformos žemėtvarkos projekto arba jam prilyginamo žemės sklypo plano sprendinių brėžinio rengimo darbai: iki 987 žemės ūkio paskirties žemės sklypų, iki 12 miškų ūkio paskirties žemės sklypų, iki 311 kitos paskirties žemės sklypų, iki 46 konservacinės paskirties žemės sklypų, iki 115 planų; 3. Kiti žemės reformos darbai: iki 35 dokumentų bylų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas – 12 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos su galimybe pratęsti sutartį dar du kartus po 12 mėnesių. Bendra sutarties trukmė, įskaitant numatomus pratęsimus, ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
2.Tiekėjas turi turėti teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas. Pateikiama: Valstybės įmonės Registrų centro išplėstinis išrašas arba įstatai, kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas, kurios būtinos sutarčiai įgyvendinti arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas (-i) dokumentas (-ai) ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas. 3. Tiekėjas dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
2.Tiekėjas turi turėti teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas. Pateikiama: Valstybės įmonės Registrų centro išplėstinis išrašas arba įstatai, kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas, kurios būtinos sutarčiai įgyvendinti arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas (-i) dokumentas (-ai) ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę teikti žemės reformos žemėtvarkos projektų ir jiems prilyginamų žemės sklypų planų rengimo paslaugas. 3. Tiekėjas dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Turėti bent 1 specialistą, turintį teisę rengti žemės reformos žemėtvarkos projektus. Pateikiama Tiekėjo siūlomo specialisto darbo sutartis (ar kitas dokumentas, įrodantis, kad tiekėjui šio specialisto paslaugos bus prieinamos) ir siūlomo specialisto kvalifikaciją įrodantys dokumentai: galiojantis kvalifikacijos pažymėjimas žemės reformos žemėtvarkos projektams rengti, arba Europos Sąjungos valstybės narės, Europos ekonominės erdvės valstybės narės fiziniams asmenims ar kitiems fiziniams asmenims, kurie naudojasi Europos Sąjungos teisės aktų jiems suteiktomis judėjimo valstybėse narėse teisėmis, išduotas galiojantis kvalifikacijos pažymėjimas ar kitas dokumentas, kuriuo suteikiama teisė rengti žemės reformos žemėtvarkos projektus.
Jeigu tiekėjo siūlomi specialistai su tiekėju darbo santykiais nesusiję, tokiu atveju siūlomi specialistai laikomi subtiekėjais (įrašomi į pasiūlymą) ir turi būti pateikta tiekėjo ir specialisto pasirašyta deklaracija, kad laimėjus konkursą, specialistas atliks numatytas funkcijas sutarties galiojimo laikotarpiu.
Jeigu tiekėjo siūlomi specialistai su tiekėju darbo santykiais nesusiję, tokiu atveju siūlomi specialistai laikomi subtiekėjais (įrašomi į pasiūlymą) ir turi būti pateikta tiekėjo ir specialisto pasirašyta deklaracija, kad laimėjus konkursą, specialistas atliks numatytas funkcijas sutarties galiojimo laikotarpiu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, kuri pateikiama ne vėliau kaip per 5 d. d. po Sutarties pasirašymo dienos. Vertė - ne mažiau kaip 5 % visos Sutarties kainos su PVM. 2. Jei Tiekėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų, moka Pirkėjui 50 Eur dydžio baudą už kiekvieną nustatytą Sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį (kiekvieną neparengtą ar netinkamai parengtą planą, nesuprojektuotą ar netinkamai suprojektuotą žemės sklypą, neįgyvendintą ar netinkamai įgyvendintą žemės sklypo planą arba neparengtą ar netinkamai parengtą dokumentų bylą). 3. Jei Tiekėjas nesuteikia paslaugų per Sutartyje nustatytus terminus, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną. 4. Pirkėjui neatlikus apmokėjimo Sutartyje nustatytu terminu, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti 0,05 % dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2017-11-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2018-02-07
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2017-11-10
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Komisijos posėdis, kuriame atplėšiami vokai su pasiūlymų techniniais duomenimis ir informacija apie tiekėjus, vyks 2017 m. lapkričio 10 d. 9 val. 45 min. adresu: Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Gedimino pr. 19, Vilnius, 137 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvauja. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjas sąskaitą faktūrą privalo pateikti naudojantis elektronine paslauga „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu) ir elektroniniu paštu nzt@nzt.lt.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688003
El. paštas:
vapygarda@vat.lt
Faksas:
+370 52625645
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka
VI.4.4)
Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688003
El. paštas:
vapygarda@vat.lt
Faksas:
+370 52625645
VI.5)
Paskelbimo data
2017-10-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
https://www.eviesiejipirkimai.lt/index.php?quick=3&kuras=0&option=com_vptpublic&task=edit&Itemid=65&filter_show=1&filter_limit=10&vpt_unite=%C5%BDem%C4%97s+reformos&filter_jarcode=188704927&filter_type=0&filter_from=2017-01-01&filter_to=2017-12-31&id=1691366