CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
LT-00153
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Butkutė
Telefonas: +370 46041407
Faksas: +370 46040217
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=363459
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Požeminių komunalinių atliekų surinkimo konteinerių įsigijimo, atliekų surinkimo aikštelių projektavimo ir įrengimo Palangos mieste pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34928480  -  Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – požeminių komunalinių atliekų surinkimo konteinerių įsigijimas, atliekų surinkimo aikštelių projektavimas ir įrengimas Palangos mieste
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34928480  -  Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vadovaujantis Palangos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. gegužės 8 d. sprendimo Nr. T2-129 „Dėl Palangos miesto savivaldybės antrinių žaliavų konteinerių aikštelių išdėstymo schemos patvirtinimo“ patvirtinta schema Rangovas turi parengti 17 vnt. atliekų surinkimo aikštelių su požeminiais konteineriais Palangos miesto savivaldybės teritorijoje supaprastintus projektus, suderinus su Užsakovu bei reikalaujamomis institucijomis ir, gavus statybą leidžiančius dokumentus, jeigu tokių reikia, atlikti atliekų surinkimo aikštelių įrengimo darbus. Iš viso turi būti suprojektuota ir įrengta 17 atliekų surinkimo aikštelių su 98 požeminiais komunalinių atliekų surinkimo konteineriais Palangos miesto teritorijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 17
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
sutarties ir paslaugų/darbų atlikimo trukmė gali būti pratęsta 1 kartą, bet ne ilgiau kaip 3 mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 m. ES struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto priemonė Nr. 05.2.1-APVA-R-008 ,,Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra"

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutartis įsigalioja nuo raštiško pranešimo dienos tiekėjui apie Projekto finansavimo sutarties įsigaliojimą ir kai tiekėjas pateikia Užsakovui įvykdymo užtikrinimo garantiją 10 % nuo pasiūlyme nurodytos kainos (be PVM ). Apie Projekto finansavimo sutarties įsigaliojimą Užsakovas raštu informuoja teikėją nedelsdamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija turi būti pateikta ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo dienos, kurią Užsakovas informavo teikėją apie Projekto finansavimo sutarties įsigaliojimą.
2. Užsakovas sumoka pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymas apie atliktus darbus bei PVM sąskaitas faktūras) per 5 darbo dienas po to, kai bus pervestos ES lėšos į perkančiosios organizacijos sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų ir per 30 kalendorinių dienų iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2017-11-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-01-08
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2017-11-08
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2017-10-02
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?