Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
LT92109
LT
Asmuo ryšiams:
Skaidra Tunaitienė
Telefonas:
+370 46392226
El. paštas:
skaidra.tunaitiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=367488Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=367488&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skirstomųjų šilumos tinklų iš „1P“ rekonstravimo darbai Klaipėdos mieste
Nuorodos numeris:
Supaprastintas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Rekonstruojamų šilumos tinklų ilgis ~ 1966 m . Darbai apima: priešprojektinės dokumentacijos ruošimo, derinimo, projektavimo, archeologinių tyrinėjimų/žvalgymų projektų vykdymo priežiūros, rekonstravimo, bandymo – derinimo, ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje specifikacijoje nurodyti darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr., Pilies g., Sausio 15-sios g. Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rekonstruojamų šilumos tinklų ilgis ~ 1966 m . Darbai apima: priešprojektinės dokumentacijos ruošimo, derinimo, projektavimo, archeologinių tyrinėjimų/žvalgymų projektų vykdymo priežiūros, rekonstravimo, bandymo – derinimo, ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje specifikacijoje nurodyti darbai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2018-11-01
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą vienam mėnesiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo tiekėją, ūkio subjekto grupės narius ar kitus pasitelkiamus ūkio subjektus pašalinti iš pirkimo. Tiekėjas informaciją pateikia vadovaudamasis LR Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Tiekėjas su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą "Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas" (EVPD)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštas,
Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 10 % nuo sutarties vertės be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 10 % nuo sutarties vertės be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Kiekvienos šilumos trasos tarpiniai mokėjimai Rangovui atliekami kartą per mėnesį, pagal pateiktus atliktų darbų aktus, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo įvykdytų darbų akto pasirašymo ir PVM sąskaitos – faktūros pateikimo. Galutinis rekonstruotos šilumos trasos apmokėjimas atliekamas per 30 kalendorinių dienų, nuo „Rangovo užbaigtų statybos darbų perdavimo statytojui akto“ pasirašymo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodytos pirkimo dokumentuose
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2017-11-14
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2017-11-14
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2017-10-30
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?